CarinaSD skriver:
jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind .. Ved ikk om det er mig der er underlig ... Men vi skal have barnedåb her d 1/11 .. og jeg vil bare gerne have styr på huset da vi skal have overnatne gæster fra om lørdagen .. Men det er som om at kæresten mener at det er lige meget .. men jeg vil jo gerne vise et pænt hus .. Så jeg ordner mere eller mindre det hele selv. Og plus at vi har 7 hvalpe der render rundt. Og de skal jo os have kærlighed og pleje .. Men ingen hjælp at hente nogen steder .. Er bare ved at bryde helt sammen da jeg ikk har overskudet til hjem, 9 hunde og baby .. Så jeg hiver fat i manden hverdag men der sker ikk en skid og så kan han ikk forstå at jeg er træt, små sur og bare har lyst til at slappe af når noah sover omkring kl 21 .. Så er det bare mig der er underlig??
Og har jeg ret til at og være små sur??
Hmm...du må jo selvom, om du vil gå og være sur over det.
Men altså, skulle I ikke lige nå til enighed om hvad der skal laves i huset og hvornår? for det er vel ikke dig der nødvendigvis har ret?
Havde det været mig, var gæsterne røget på vandrehjem, så jeg ikke skulle løbe så stærkt og ende med at dagen bliver et helvede fordi jeg var slidt og sur på manden.
Knus og god dåb..
Anmeld