Årrrrrrh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

CarinaSB

jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind .. Ved ikk om det er mig der er underlig ... Men vi skal have barnedåb her d 1/11 .. og jeg vil bare gerne have styr på huset da vi skal have overnatne gæster fra om lørdagen .. Men det er som om at kæresten mener at det er lige meget .. men jeg vil jo gerne vise et pænt hus .. Så jeg ordner mere eller mindre det hele selv. Og plus at vi har 7 hvalpe der render rundt. Og de skal jo os have kærlighed og pleje .. Men ingen hjælp at hente nogen steder .. Er bare ved at bryde helt sammen da jeg ikk har overskudet til hjem, 9 hunde og baby .. Så jeg hiver fat i manden hverdag men der sker ikk en skid og så kan han ikk forstå at jeg er træt, små sur og bare har lyst til at slappe af når noah sover omkring kl 21 .. Så er det bare mig der er underlig??

Og har jeg ret til at og være små sur??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

CarinaSD skriver:

jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind .. Ved ikk om det er mig der er underlig ... Men vi skal have barnedåb her d 1/11 .. og jeg vil bare gerne have styr på huset da vi skal have overnatne gæster fra om lørdagen .. Men det er som om at kæresten mener at det er lige meget .. men jeg vil jo gerne vise et pænt hus .. Så jeg ordner mere eller mindre det hele selv. Og plus at vi har 7 hvalpe der render rundt. Og de skal jo os have kærlighed og pleje .. Men ingen hjælp at hente nogen steder .. Er bare ved at bryde helt sammen da jeg ikk har overskudet til hjem, 9 hunde og baby .. Så jeg hiver fat i manden hverdag men der sker ikk en skid og så kan han ikk forstå at jeg er træt, små sur og bare har lyst til at slappe af når noah sover omkring kl 21 .. Så er det bare mig der er underlig??

Og har jeg ret til at og være små sur??

Hmm...du må jo selvom, om du vil gå og være sur over det.

Men altså, skulle I ikke lige nå til enighed om hvad der skal laves i huset og hvornår? for det er vel ikke dig der nødvendigvis har ret?

Havde det været mig, var gæsterne røget på vandrehjem, så jeg ikke skulle løbe så stærkt og ende med at dagen bliver et helvede fordi jeg var slidt og sur på manden.

Knus og god dåb..

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

du er nødt til at gøre op med din indre husmoder.... jeg kender det selv... det vigtigste er trods alt at jeres hjem fungerer.... lad være med at gå for meget i detaljer alting behøver ikke være klinisk og ligne et boligblad :0) mht. hvalpene må i blive enige om hvor meget og hvor lidt der skal gøres... i må mødes midtvejs

Anmeld

21. oktober 2009

CarinaSB

Vi har været enig om det længe .. Og så de dage vi skulle ordne det så skulle han lige arbejde og så udskyder han det lige en dag .. Og sådan forsætter det ..

Jeg vil jo gerne have at mit hjem ligner et hjem og ikk at vi lige er flyttet ind .. Men jeg kan bare ikk nå at ordne det hele selv .. Og da vi har 9 hunde kræver det jo rengøring hverdag og jeg har en søn der er så mor syg i øjeblikket så ham har jeg jo på armen når han er vågen ..

Jaa havde overvejet det med vandrehjem men syntes bare det ville være dumt når jeg har 2 værelser der ikk bliver brugt så kan de jo lige så godt spare de 600 kr ..

Anmeld

21. oktober 2009

CarinaSB

ka-ri-na skriver:

du er nødt til at gøre op med din indre husmoder.... jeg kender det selv... det vigtigste er trods alt at jeres hjem fungerer.... lad være med at gå for meget i detaljer alting behøver ikke være klinisk og ligne et boligblad :0) mht. hvalpene må i blive enige om hvor meget og hvor lidt der skal gøres... i må mødes midtvejs

Jaa der er ikk så meget andet at gøre ..  der behøver skam ikk at være så rent at man skulle tro man var på visit hos dronningen .. Men alle de hundehår og støv fra dem skal jo væk .. Og det er der jeg godt kunne bruge at han lige kunne tage støvsugeren og moppen .. Men neeej det sker ikk .. Men skal lige siges at han ellers plejer at være god til selv at gøre noget .. Men han er faldet af på den hvor jeg syntes at det begynder at nærme sig barnedåben ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.