Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi
sib26 skriver:

Åh, jeg håber så meget du har ret Tak. 

Jeg havde testsag mandag, så jeg håber den er mere tydelig i næste uge. Hvor hurtigt blev din mere tydelig? 

Du er i hvertfald gravid nu 

Indenfor 1-2 uger efter testdag blev den tydeligere og tydeligere - knaldrød 2 uger efter testdag, hvorefter jeg ikke testede mere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2019

sib26

Oddi skriver:

Indenfor 1-2 uger efter testdag blev den tydeligere og tydeligere - knaldrød 2 uger efter testdag, hvorefter jeg ikke testede mere 

Tusind tak for dine svar

Jeg kan næsten ikke tro det 

Anmeld Citér

17. oktober 2019

FruTMA

sib26 skriver:

Tusind tak for dine svar

Jeg kan næsten ikke tro det 

Min var også utydelig første gang. Jeg testede igen kun fire dage efter, og der var den helt tydelig.

Men to streger er to streger, man kan ikke få en svag nr to streg, hvis man ikke er gravid. men man kan selvfølgelig stoppe med at være gravid, hvis noget ikke er, som det skal være, men så bløder man jo en del, så det ville du ikke kunne overse.

Hvis den vedbliver at være utydelig, kan du få testet dit blod ved lægen. Der er det lettere at måle lave koncentrationer.

Og ja, tillykke!

Anmeld Citér

17. oktober 2019

sib26

FruTMA skriver:

Min var også utydelig første gang. Jeg testede igen kun fire dage efter, og der var den helt tydelig.

Men to streger er to streger, man kan ikke få en svag nr to streg, hvis man ikke er gravid. men man kan selvfølgelig stoppe med at være gravid, hvis noget ikke er, som det skal være, men så bløder man jo en del, så det ville du ikke kunne overse.

Hvis den vedbliver at være utydelig, kan du få testet dit blod ved lægen. Der er det lettere at måle lave koncentrationer.

Og ja, tillykke!

Tusind tak for svar

Jeg har faktisk spurgt efter en blodprøve hos min læge, men de sagde at den metode bruger de ikke. Jeg håber det lykkedes og jeg forbliver gravid så 

Anmeld Citér

18. oktober 2019

sib26

Oddi skriver:

Du havde ret 

Testen ser sådan ud i dag og kvalmen har meldt sig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.