Skumbad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
5 svar
6 synes godt om
12. oktober 2019

Lomm

Profilbillede for Lomm

som barn var jeg ofte i karbad/skumbad, og jeg husker det som om der var 10-15 cm skum - det var en fest!

Idag kan jeg simpelthen ikke finde noget sæbe der giver ordentlig skum, der kommer max 1 cm som hurtigt forsvinder igen. Synes jeg har prøvet en del forskelligt, inkl noget der decideret hed “skumbad” - uden succes. 

Nogen der kender et godt mærke så mine unger kan komme i vaskeægte skumbad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2019

koeapabshicar

Rema1000 har en grøn flaske der hedder skumbad. Den mener jeg laver ret godt skum. 

derudover findes der også Tintis badesæbe som godt nok ikke laver kæmpe skum men er en fest for børnene at have med  https://www.nordq.dk/badesaebe

Anmeld Citér

12. oktober 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Vi bruger bare neutral og sanex herhjemme, der kommer masser af højt skum i badekarret. Måske er jeg bare generøs med sæben.

Anmeld Citér

12. oktober 2019

ChesireKitty

Jeg bruger sanex med hvede ekstrakt og det giver også rigeligt med skum. Og sådan en stor tube der holder alligevel længe, så jeg tror ikke at jeg bruger voldsomt meget. Jeg puttet sæben i og fylder vand i bagefter, med bruseren løftet, så det virkelig får noget luft i.

Anmeld Citér

12. oktober 2019

1518

Godt med Neutral showergel og så sprøjte direkte ned i sæben, når man fylder vand i. 

Anmeld Citér

12. oktober 2019

Tinstin

Ja, det er faktisk ikke så meget hvilken sæbe, man bruger, men hvordan man bruser. Jeg bruger Neutral, bare ca. 1 spsk til et baby-karbad, og sprøjter så skråt ned i det - så kommer der et kæmpe lag skum!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.