Oppustet i uge 5 hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej alle,

jeg er nu 4+5 og har været oppustet inden mens udeblev. Jeg ved det er helt normalt i starten, men oplevede det slet ikke med min første. Bukserne strammer allerede alt for meget, så de står åbne under en stor bluse�� for vi vil gerne vente med at afsløre graviditeten, og så er det bare ikke rart at ligne en der er i 4 måned allerede��

Er der nogle der har oplevet at det er gået over og hvornår i graviditeten har det været?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Nej det blev kun værre��.

Det gik sp stærkt med maven da jeg ventede mig anden gang. I uge 12 lignede jeg da jeg var i uge 20-25 med den store! Måtte virkelig kæmpe for at skjule maven, fra omkring 8 uge kunne man godt se det hvis jeg ikke skjulte med trøjer osv. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Christabelle

Jeg var også oppustet længe anden gang. Jeg kunne ikke skjule det fra uge 7-8 ca. Det varede ca indtil baby overtog pladsen  så det blev absolut ikke mindre med tiden

Og tillykke  

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Anonym

Jeg har været meget oppustet de første 10-11 uger , som en badebold  det er heldigvis blevet bedre, er i uge 15 nu jeg fik det fladfisk bedre med maven, da jeg startede på jern, selvom jeg troede det ville være omvendt 

Anmeld Citér

23. oktober 2019

Birthdaybaby

Jeg var oppustet indtil uge 8-9 stykker, den rigtige mave begyndte allerede at komme ved 12 uger anden gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.