Flytte tiden til Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
5 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg står og skal have mit fjerde kejsersnit d. 19 november hvor jeg er 38+3. 

Problematikken er bare at jeg allerede nu er ødelagt. Har slem bækkenløsning og samtidig gør mit ar fra de tidligere kejsersnits skide ondt. 

Jeg vågner af smerter om natten, det gør ondt at gå og jeg er nået dertil hvor jeg føler mig deprimeret og i underskud af alt. 

Jeg ønsker derved kejsersnit d. 12 hvor jeg er 37+3. Dette var lægen d. 30 september dog ikke helt med på om end ikke helt afvisende overfor. Smerterne er dog tiltaget siden da. 

Jeg vil ikke rigtig gå og fylde mig med smertestillende de næste uge 5,5 uge så derfor synes jeg at kejsersnit om 4,5 uge virker mere overskueligt da jeg jo kan få morfin, Ipren mm derefter. Jeg kan mærke at tanken om 5,5 uge mere i det her smerte helvede gør mig rigtig depressiv, føler slet ikke at det er overskueligt. 

Hvad havde i gjort? Forsøgt at kontakte svangre afd for at få tiden rykket en uge frem. Eller bare hold ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2019

Hønepigen

Profilbillede for Hønepigen

Altså det er jo en risiko for st det gamle ar springer. Derfor anbefaler de vist ofte kun tre kejsersnit.. det var hvad jeg fik at vide.

hvis du decideret har ondt ville jeg klart ringe og fortælle om det.

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Missyou

Profilbillede for Missyou

Jeg havde uden tvivl bidt smerten i mig. En uge fra eller til gør ingen forskel for dig ift hvad den uge gør for babyen. 

Jeg har to børn. Den ene født 38+2 og den anden 37+1. Begge vældig umodne, men dog STOR forskel. Ham fra uge 37 var slet slet ikke klar til at komme ud og måtte direkte på neonatal og have c pap og sonde og hele molevitten. 

Så min holdning er klart at babyens ve og vel Må vægte højere end dit... 

Anmeld Citér

11. oktober 2019

Marie2016

Profilbillede for Marie2016

Har du ondt pga. bækken eller det gamle ar? Jeg ved ingenting om bækkenløsning, men hvis det er arret, der giver så store smerter, skal du tage kontakt til hospitalet med det samme og få tjekket, at der ikke er noget, der er bristet.  

Anmeld Citér

11. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Er det virkelig så vigtigt om du skal vente 4,5 uge eller 5,5 uge? Altså det er én uge. 

Det er tilgengæld stoooooor forskel på at blive født i uge 37 eller 38, især med tanke på at baby jo helst skulle blive til uge 40. En uge kan på det her tidspunkt betyde meget for din baby - så jeg ville klart vente, jeg forstår du har smerter - jeg havde selv slem bækkenløsning og måtte kun være sengeliggende den sidste måned - men jeg gjorde det igen for at få et sundt barn til verden. 

Anmeld Citér

13. oktober 2019

Anonym

Jeg har tidligere fået et ks i uge 36 pgs bækkenløsning og besvær, min datter var stor (3.5 kg) og havde ikke brug for hværken at sonde eller c-pap. Nr2 og 3  kom i uge 38 og de havde også fint og alle er sunde. vokser det som de skal. 

Om 2 uger skal jeg til at have min nr. 4 ks og ja jeg kan godt forstå hvordan du har det for jeg fik også rykket mit pks. Fra uge 39 til 38 (pga. Mange bækkenløsning, plukveer og frygt for at føde tidligt) 

Så jeg synes du skal tale med din jordemor eller din læge og forklare hvordan du har det og se hvordan baby har det (evt. Vægt) for uanset hvad skal du jo have et pks. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.