Ferie med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2019

Diduu

hej alle. 

Hvis man skal sydpå i uge 7 

Vi vil gerne have omkring 20-25 grader og et børnevenlig sted. (Børnene er mellem 5-7år)

ikke alt for lang rejsetid.

Hvor får man det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2019

Øboen

Profilbillede for Øboen

Gran Kanaria og øerne der omkring er jo en klassiker, men i februar er de lige til den kolde side, man risikere at temp er under 20, og ellers måske kun lidt over og så tænker jeg det hurtigt bliver en kold fornøjelse for badeglade unger. 

Så ville jeg nok nærmere kigge på fx Dubai, der skulle være omkring 25 grader i februar.

Alt tættere på er i hvertfald ikke varmt vejr til svømmeri og solbadning. Så man må ofre lidt ekstra rejsetid hvis man rent faktisk vil have det lidt varmt  

Anmeld Citér

11. oktober 2019

Mullemee

Profilbillede for Mullemee

Ja, og der er faktisk også lækre strande i Dubai og flyvetiden er "kun" på 6 timer. Husk dog, at man skal være lidt mere tildækket i Dubai end i Spanien, og at mange mænd ikke taler til dig, når du er kvinde. De taler kun til din mand. Det synes jeg var MEGA frustrerende.

Anmeld Citér

20. oktober 2019

Diduu

Hvordan er det at have børn med i Dubai. 
er der børnevenlige hoteller, så de ikke kommer til at kede sig på et hotelværelse 

Anmeld Citér

20. oktober 2019

Tip!

Profilbillede for Tip!
Altid med dig min skat
Diduu skriver:

Hvordan er det at have børn med i Dubai. 
er der børnevenlige hoteller, så de ikke kommer til at kede sig på et hotelværelse 

Hvis du/i bliver på hotelværelset, vil børnene søge grænser..  hvis i derimod viser dem byen, bader osv, viser dem verden i børnehøjde vil de da syns det er fedt at være på ferie.  

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

20. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Find et hotel hvor der er bare er en pool, så er i All set, ift at have dage hvor i måske ikke orker at gå en masse ud man behøver ikke et "børne hotel" for at tage afsted, børn er ret taknemmelige hvis bare der er lidt vand 

Anmeld Citér

21. oktober 2019

Birthdaybaby

Profilbillede for Birthdaybaby

Sydsiden af Tenerife er omkring 20-25 grader på den årstid. Vandet er køligt (som i dk om sommeren) - men der findes masser af poolhoteller. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.