Gode spil/brætspil til 3-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
7 synes godt om
10. oktober 2019

asphodel

Profilbillede for asphodel

Min datter på 3½ er begyndt at synes at det er sjovt at spille spil, så jeg vil gerne sætte nogle spil på hendes ønskeliste til jul. Men det er godt nok lidt af en jungle at finde rundt i.  Jeg husker tydeligt fra min egen barndom, hvordan spil så flotte ud i reklamerne, men når man kom hjem med skidtet, så enten virkede det ikke som lovet eller den sjoveste del var at samle det og så kiggede vi ellers ikke mere på det.

Så jeg søger reelle spilerfaringer - hvilke spil/brætspil var/er jeres 3-/4-årige glade for? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
asphodel skriver:

Min datter på 3½ er begyndt at synes at det er sjovt at spille spil, så jeg vil gerne sætte nogle spil på hendes ønskeliste til jul. Men det er godt nok lidt af en jungle at finde rundt i.  Jeg husker tydeligt fra min egen barndom, hvordan spil så flotte ud i reklamerne, men når man kom hjem med skidtet, så enten virkede det ikke som lovet eller den sjoveste del var at samle det og så kiggede vi ellers ikke mere på det.

Så jeg søger reelle spilerfaringer - hvilke spil/brætspil var/er jeres 3-/4-årige glade for? 

Min søn er 4 år. Han er vild med klods major, vendespil, huskespil og sorte Per.  

Anmeld Citér

10. oktober 2019

K&S

Profilbillede for K&S
Har den mest fantastiske mand og søn :-)
asphodel skriver:

Vildkatten, Klodsmajor, Ludo (der fås nogle meget hyggelige og børnevenlige udgaver), Uno Junior, Sorteper, Sequence Junior/for kids. 

Det er alle spil, vi har haft herhjemme og har haft meget sjov med :-) 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

asphodel

AnoMor skriver:

Min søn er 4 år. Han er vild med klods major, vendespil, huskespil og sorte Per.  

Jeg sætter dem på. Tak skal du have. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

asphodel

K&S skriver:

Vildkatten, Klodsmajor, Ludo (der fås nogle meget hyggelige og børnevenlige udgaver), Uno Junior, Sorteper, Sequence Junior/for kids. 

Det er alle spil, vi har haft herhjemme og har haft meget sjov med :-) 

Jeg sætter dem på listen. Sequence kender jeg ikke, men jeg stoler på dig. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

K&S

Profilbillede for K&S
Har den mest fantastiske mand og søn :-)
asphodel skriver:

Jeg sætter dem på listen. Sequence kender jeg ikke, men jeg stoler på dig. 

Det findes også i voksenudgave og er rigtig godt :-) 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min søn er er 3,5 år og vi har et hav af spil han elsker. 
Klodsmajor, vendespil, ludo, sorteper, Uno, domino, vildkatten er hans ynglings.

Anmeld Citér

10. oktober 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vildkatten, spejlæg og klodsmajor, er det jeg husker min søn var helt tosset med i den alder.

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

min søn på 3½ er blevet meget glad for børne yatzy - efter han vandt 2 ud af 2 spil mod mor  

Anmeld Citér

11. oktober 2019

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Min yngste elskede Kalaha på den alder

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.