babyjogger city elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2019

Anonym trådstarter

Er der nogle herind der har eller haft en babyjogger city elite som har lyst til af del deres oplever med den ? jeg over nemlig at køb sådan en da jeg tænker den kan være i min panda uden dækken  skal af  hvordan er den i virkeheden som klapvogn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fantastisk vi anskaffede en baby jogger City Mini da vores den store var 1,5år, og vi elskede den! Jeg ville godt have haft en elite, men nu havde vi jo den lille model og barnet blev hurtigt så stor  at han begyndte at gå mere selv og sove mindre, og så var det fjollet at skifte.  

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Maj1981

Profilbillede for Maj1981

Vi har lige købt City elite til vores dreng på 8 mdr.... Vi elsker den. Super lækker vogn. Nem at køre. Nem at klappe sammen, også kan den være bag i vores pegeut 108 uden at skulle skilles ad����Den får topkaraktere herfra på alle måder����

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Malene76

Profilbillede for Malene76

Vi havde sådan en til vores søn og jeg elskede den. Den var så nem at køre med og super nem at klappe sammen og fyldte intet i bilen. Eneste minus var at “hylden” (i mangel af bedre ord) under sædet var ikke særlig stor og ikke så nemt at komme ned i. Vores købte vi i 2012 og måske det er ændret nu. 

Jeg er megafan og købte den helt sikket igen hvis behovet havde været der. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Lje

Profilbillede for Lje

Er der nogle herind der har eller haft en babyjogger city elite som har lyst til af del deres oplever med den ? jeg over nemlig at køb sådan en da jeg tænker den kan være i min panda uden dækken  skal af  hvordan er den i virkeheden som klapvogn? 

Vi tog den i brug, da vores søn var lige over 1 år. Kun på tur/med i bilen. Ellers brugte vi barnevogn.

Praktisk, let, perfekt til bil, pladsen under var rigtig fin til vores behov (men der er ikke plads a la barnevogn), kan lægges helt ned, god ventilation, nem at komme rundt med, kunne klappes sammen med en hånd i en fyldt bus eller tog. 

Mormor og farmor hadede den! For de kunne ikke se på barnet, når de var på tur. Og de synes, den var "svær" at køre pga. de 3 hjul. 

Vh.

Anmeld Citér

9. oktober 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi har haft den siden barnet var halvandet, og den har virkelig været god. Nem at have med og der er blevet sovet utallige lure i den. Selv i år hvor barnet er 4 var den med på storbyferie og til gavn når benene blev trætte eller hvis der skulle soves lidt.

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym

Vi har babyjogger City mini gt og elsker den! Kan kun forestille mig at det er det samme med eliten. Købte doublen da vi fik barn nr 2 og det er perfekt. 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Tror vi er ret enige om herhjemme om at det er vores absolut bedste køb til vores søn. Han er lige blevet 3 år nu, og vi bruger den stadig. Købte den da han var ca. 8 måneder gammel. 
han har sovet lure i den mange gange, og han sover så godt i den. 

Nu har vi også lillesøster på 4 måneder, og når jeg har hende med på tur tager jeg nogle gange liften i den, frem for vores alm. barnevogn 

Anmeld Citér

10. oktober 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar jeg vil helt klar kig vider på den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.