MA - hvor hurtig blev I gravide efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej piger, 

jeg blev gravid i første forsøg med nr 2, men baby voksede ikke som den skulle og hjertet slog alt alt for langsomt, og to dage efter var det gået i stå. Fik en MA i uge 7, havde været gravid i 10 uger. 

Hvor hurtig blev I gravide igen? 

Og hvor hurtig var jeres hcg på 0? 

Spørg af ren nysgerrighed :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej piger, 

jeg blev gravid i første forsøg med nr 2, men baby voksede ikke som den skulle og hjertet slog alt alt for langsomt, og to dage efter var det gået i stå. Fik en MA i uge 7, havde været gravid i 10 uger. 

Hvor hurtig blev I gravide igen? 

Og hvor hurtig var jeres hcg på 0? 

Spørg af ren nysgerrighed :-)

jeg ved ikke noget om mit hcg, men jeg havde en abort da jeg var 9+0 30/12 og testede positiv sidst i maj, hvor jeg var 5+. Fik mig en skøn dreng i januar, 39+0

Anmeld Citér

8. oktober 2019

Anonym

Hm svært at sige... jeg var gravid med tvillinger, som var gået til i uge 10. Men de havde nok været gået til grunde i en uge eller 2... 

Fik min mens 5 uger efter den kirugiske. 

Men vi aftalte at vente med sex til jeg var mentalt ovenpå. Det var jeg ca 3 måneder efter. Og den sad i første hug. :-) 

Anmeld Citér

8. oktober 2019

fehår

Profilbillede for fehår

Jegh en MA sidste sommer 9+6. Mit HCG var på omkring 80000. Jeg fik først en utilsigtet medicinsk abort, som ikke virkede, og derefter to udskrabninger med fem dages mellemrum. Jeg fik min menstruation 4 uger efter udskrabning nummer 2, og jeg blev gravid med en sund og rask baby i næste cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.