Hvilke handsker bruger i, i vuggestuen? 1 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. oktober 2019

LouiseK.

Jeg spurgte i vores vuggestue i morges, hvilke hansker de foretrækker, for det er jo koldt for de små hænder, bare den lille cykeltur på 10 min. 

Vores dreng er 15 mdr, så roder jo i alt - og helst det våde  

De siger at strikhanskerne i uld/bomuld er fine, men de bliver jo lynhurtigt våde og kan ikke se der findes nogen vandtætte små tynde handsker til de helt små 1-3 år? 

Kom med fif! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2019

Soonmom

Vi bruger også strikhandsker, dem med en tommelfinger og så fire fingre i et.

vi giver bare et par stykker med, skiluffer bruger vi så sjællendt, da det er svært for de små at styre, så det er kun hvis det er snevejr.

man kan få regnluffer, dem har jeg dog ikke selv erfaring med, men vores gamle dagplejer krævede at man købte dem.... Det gad jeg så ikke, da vi ikke synes ar handsker er nødvendigt i regnvejr, medmindre der er virkelig koldt 

Anmeld Citér

7. oktober 2019

Øboen

Vi har alle dage klaret os helt fint med de "tynde" strikluffer. Bare lad værre at købe de billige syntetiske, køb dem med i hvertfald 70-80% uld i, så de er varme. Min søn har altid nægtet at have andet på, med tykkere handsker på kan de jo nærmest heller ikke engang lege eller samle en skovl op, bevægelsesfriheden er i hvertfald markant nedsat, så har kun brugt de tykke til når det virkelig for alvor var koldt. Når de er i vuggestuealderen er de sikkert heller ikke udenfor så længe, vi har bare altid købt en god stak, så der lå flere dernede hvis de blev våde, de får alligevel altid smidt et sæt eller to væk på sådan en vinter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.