D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Jeg har et barn på godt 18 måneder, mit barn er meget interesseret i potten og wcet.
Barnet har længe fortalt når der var I bleen og er nu begyndt at sige " ad ulækkert" når der er tis.
Skal jeg tage det som tegn på barnet er klar til at bruge potten mere seriøst eller er det måske bare barnets måde at sige 'jeg har tisset og trænger til en ny ble' 
Håber det giver meningen og på forhånd tak.
Hilsen 1 gangs moren 
Prøv!
Min datter blev rasende på bleen da hun var 1½ år.
Hun havde ikke noget i mod at få den af, men hun blev rasende og kæmpede vanvittigt meget imod når der skulle en ny en på.
Der gik lidt tid på den måde, og det blev bare værre og værre, så jeg besluttede at tage bleen af hende en weekend hvor hun havde 100% bar numse, og fri adgang til potte (den stod i stuen). Jeg hjalp hende med at komme til at sidde på den ofte, men altså der var mange uheld den weekend.
2 mdr senere var hun blefri nat og dag!
Vi forsatte med bar numse når vi var hjemme, mens hun havde ble på alle andre steder. Vuggestuen hjalp med at sætte hende på wc på faste tidspunkter, og efter en måned bad de om at få trusser til hende fordi hun faktisk ikke tissede i bleen mere. En måned mere og så var den tør hele natten. Da var hun 23 mdr gammel.
Anmeld
Citér