Den bedste støvsuger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
10 svar
2 synes godt om
5. oktober 2019

BabyMama2016

jeg vild gerne købe en gode støvsuger, OBH Nordic  har en til 2000kr 

er den det værd? Og før i skriver kunne tænke på andre ting at bruge 2000kr på har jwg vundet et gavekort til Elgiganten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2019

Hønepigen

Personligt ville jeg smide 2000 oveni og kæbe en robotstøvsuger. Vi har aldrig været så glade og haft så rent et hus. Den kører dagligt.

jeg køber ikke en normal støvsuger igen

Anmeld Citér

5. oktober 2019

BabyMama2016

Hønepigen skriver:

Personligt ville jeg smide 2000 oveni og kæbe en robotstøvsuger. Vi har aldrig været så glade og haft så rent et hus. Den kører dagligt.

jeg køber ikke en normal støvsuger igen

har tænkte det men har en ministue :/ 

og der er stole overalt :/ 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Nea85

Jeg ville til hver en tid vælge en Nilfisk støvsuger

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Tip!

Nilfisk 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

AnoMor

Nilfisk. Jeg har haft en robot støvsuger engang. Den kom slet ikk ud i hjørnerne. Og panelerne bliver ikke tager med den. Samt evt spind i lofter. 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

lottemusen

BabyMama2016 skriver:

jeg vild gerne købe en gode støvsuger, OBH Nordic  har en til 2000kr 

er den det værd? Og før i skriver kunne tænke på andre ting at bruge 2000kr på har jwg vundet et gavekort til Elgiganten 

Vi har en Phillips som er fantastisk god! Vi har haft den i 11 år, og den suger, som var den ny. Vi har aldrig haft problemer med den 

Vi havde også en robotstøvsuger en overgang, men vi fik den aldrig brugt, for der skulle altid ryddes godt op over det hele, inden den kunne sættes i gang. Og det får man altså ikke lige gjort hver dag, med to små børn i huset... 

Anmeld Citér

6. oktober 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har både robotstøvsuger og så en Nilfisk. Den er nu 8 år gammel og fungerer upåklageligt. Vores robotstøvsuger er fantastisk og klarer jobbet så godt! Dog skal der selvfølgelig klares “hovedrengøring” med støvsugning i kroge, kanter, lister, ligesom der også skal støves af mv. 

men vil klart anbefale en Nilfisk støvsuger. Andre mærker har jeg hørt holder ikke sugeevnen i så lang tid. Vores er en industrimodel, så den er ikke lydløs overhovedet. men det er ok med mig, når det ikke tager længere tid

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg ville købe en ledningsfri støvsuger fra Bosch eller Dyson, nu du synes din bolig er for lille til en robotstøvsuger.

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Janet1989

Køb evt en ledningsfri støvsuger. Vi har en Bosch og den er super ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.