Inge venner tæt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2019

Anonym trådstarter

Årh gud hvor jeg savner mine venner (vi flyttede for 3 år siden 400 km)

Idag har havde jeg virkelig lyst til at tag i biografen... Men synes det var mærkeligt at gør det alne... Eller bare ned i byen og få en drinks...

Jeg er helt normal. Gift og har barn. (min mand og datter er ikke hjemme i weekenden) jeg er 30 

Hvordan får man venner igen.?

Alle mine venner bor langt væk nu. 

Der er de Facebook sider. Venner i Nordjylland Men tit er de mental syg med depression eller lignende dem der skriver som desværre dræner en for energi.

Jeg er venlig og alt imødekommende. Jeg engagere mig.

Men der sker ikke noget

Hvad kan jeg gør nu. 

Andre der sidder i samme båd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2019

CarinaSB

Anonym skriver:

Idag har havde jeg virkelig lyst til at tag i biografen... Men synes det var mærkeligt at gør det alne... Eller bare ned i byen og få en drinks...

Jeg er helt normal. Gift og har barn. (min mand og datter er ikke hjemme i weekenden) jeg er 30 

Der er de Facebook sider. Venner i Nordjylland Men tit er de mental syg med depression eller lignende dem der skriver som desværre dræner en for energi.

Men der sker ikke noget

Hvad kan jeg gør nu. 

Hvor henne i Nordjylland bor du? Jeg bor selv i Hobro imellem randers og Aalborg :)

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Janet1989

Må jeg spørge nærmere betegnet hvor du bor? 

jeg har almindelig job osv, har bare lidt skør humor ind imellem arbejder du? Går i skole?

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Janet1989

Jeg bor selv mellem Aars og Viborg  

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Men der sker ikke noget

Hvad kan jeg gør nu. 

Hvad med at gå til noget i dit område? Jeg går fx til gospel i vores sogns kirke og har fået gode bekendtskaber den vej igennem. 

Hvis du finder noget der interesserer dig, finder du jo nogle artsfæller med samme interesse

Jeg har også lavet en del frivilligt arbejde og gør stadig lidt, det giver også nogle gode bekendtskaber. 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Hvor henne i Nordjylland bor du? Jeg bor selv i Hobro imellem randers og Aalborg :)

Tæt på aallborg. �� Vodskov. Har bil og arbejder i centrum 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Lililili

Vores næreste venner efter vi har fået børn, er 3 par fra da børnene gik i dagpleje. 

Vores børn er i dag 4 og knap 6 år og  og vi har kendt hinanden siden de ældste var 9-10 måneder. vi ses til en masse ting både med og uden børn. Ud at spise, forlystelser, fester, børnehave ting, spontane tapas aftener, grill hygge... ja alt muligt. 

Nu den ældste af vores startet i skole, og tænker også at der der danner sig nogle muligheder for det sociale  

Jeg er selv meget åben og god til at lægge op til at ses ned nye mennesker, det hjælper selvfølgelig en del  

Vi har stadig vores venner fra før vi flyttede og fik børn, og ses af og til. Men det er klart de, der er samme sted som os nu, vi ses mest med. Men de ‘gamle’ venner har til gengæld stor betydning når man så endelig ses  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.