Pludselig dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2019

Anonym trådstarter

Puha....jeg blev lige bange 

Min datter har haft ondt i halsen med hoste i den her uge. Hun har samtidig klaget over, at hun har ondt i maven. Men alligevel har hun kunne kommer skole. Hun har ikke været skidt eller noget. Kun hostet. 

Idag kan jeg godt se på hende at hun ikke er som hun plejer. Hun er mere stille i det og siger ikke så meget. Hun klager igen over ondt i maven og hoster stadig.

Da jeg står og børster tænder på hende bliver hun ligbleg i ansigtet og hendes læber bliver blå. Samtidig ser hun meget træt ud og hun bliver nærmest helt slap og læner sig op af mig. Hendes øjne har hun svært ved at holde åbne og hun sveder. Jeg får råbt efter hendes far. Der er fint kontakt med hende, men stadig har hun alle symptomer som jeg har beskrevet. Jeg blir jo ekstrem bange og er parat til at ringe 112. Faderen får mig dog “ned” igen. Vi ligger hende ind i sengen og her får hun kulør i læberne igen. Hun er stadig meget træt og falder i søvn. Hendes vejrtrækning er stille og rolig og hun er heller ikke bleg mere. Efter et lille øjeblik spørger far hende om hvordan hun har det, og hun siger meget bedre. Men hun er som sagt meget træt og ligger og sover nu. Hun har ikke feber. 

Ville I ringe til vagtlægen alligevel?? Jeg stadig nervøs og tjekker hende mange gange... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2019

Christabelle

Ja, jeg havde ringet til vagtlægen. 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Min datter har haft ondt i halsen med hoste i den her uge. Hun har samtidig klaget over, at hun har ondt i maven. Men alligevel har hun kunne kommer skole. Hun har ikke været skidt eller noget. Kun hostet. 

Idag kan jeg godt se på hende at hun ikke er som hun plejer. Hun er mere stille i det og siger ikke så meget. Hun klager igen over ondt i maven og hoster stadig.

Da jeg står og børster tænder på hende bliver hun ligbleg i ansigtet og hendes læber bliver blå. Samtidig ser hun meget træt ud og hun bliver nærmest helt slap og læner sig op af mig. Hendes øjne har hun svært ved at holde åbne og hun sveder. Jeg får råbt efter hendes far. Der er fint kontakt med hende, men stadig har hun alle symptomer som jeg har beskrevet. Jeg blir jo ekstrem bange og er parat til at ringe 112. Faderen får mig dog “ned” igen. Vi ligger hende ind i sengen og her får hun kulør i læberne igen. Hun er stadig meget træt og falder i søvn. Hendes vejrtrækning er stille og rolig og hun er heller ikke bleg mere. Efter et lille øjeblik spørger far hende om hvordan hun har det, og hun siger meget bedre. Men hun er som sagt meget træt og ligger og sover nu. Hun har ikke feber. 

Ville I ringe til vagtlægen alligevel?? Jeg stadig nervøs og tjekker hende mange gange... 

Ja, jeg ville ringe. God bedring med hende! 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Umiddelbart nej, så ville jeg ikke ringe, men hvis du har det bedst med det så gør det. Jeg ville selvfølgelig observer hende nøje de næste timer 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Carina:-)

Ja jeg ville ringe .

Anmeld Citér

5. oktober 2019

xStinepigen

Ja ville ringe. Tænker ikke det er normalt at gå det så skidt lige pludseligt, og samtidig være sp træt. Det nå være et eller andet.

Anmeld Citér

5. oktober 2019

MEF

Ja jeg ville ringe til vagtlægen! Blå læber tyder jo på at hun ilter blodet dårligt. Det kan jo godt hænge sammen med hosten og trætheden og kan bestemt være farligt. Bleg, træt, slap og svedig kan også skyldes blodtryks fald..

Der sker jo ikke noget ved at ringe til vagtlægen. Det værste der kan ske er at de siger at det må du snakke med egen læge om på mandag. Men tænk nu hvis det er noget der kræver læge nu.. og i så ikke ringer? 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvordan har din datter det? 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Janet1989

Et opkald koster intet - også bare for at høre en læges vurdering af det .. 

jeg synes at det lyder lidt mystisk at hun bliver slap .. ingen feber?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.