Nedtælling !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk

Har en dreng der ønsker sig en nedtællings sedl til jeg skal have kejsersnit tæller man selve dagen med eller tæller man kun til dagen før? 

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi bruger nedtælling med vores datter på 5 år, når vi skal noget særligt, f.eks. som at vi skal i Lalandia i dag.

Jeg laver dem selv på computeren (i Excel) hvor hverdage er en farve og weekend en anden. Jeg plejer at starte listen med  dagen og så klipper vi en dag af hver aften. På den måde ved hun at når billedet er alene, så er det i dag.

jeg har taget et billede af den for i dag, så du bedre kan se hvad jeg mener.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. oktober 2019

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

vi bruger nedtælling med vores datter på 5 år, når vi skal noget særligt, f.eks. som at vi skal i Lalandia i dag.

Jeg laver dem selv på computeren (i Excel) hvor hverdage er en farve og weekend en anden. Jeg plejer at starte listen med  dagen og så klipper vi en dag af hver aften. På den måde ved hun at når billedet er alene, så er det i dag.

Tak så du tager dagen med kan jeg se ��

Anmeld Citér

4. oktober 2019

AnoMor

Ms.Momo skriver:

Jeg gør det samme op til jul med min søn. 

Vi bruger ikke kalenderlys. Men jeg laver så det samme som du har gjort her bare med julefarver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.