Pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal jeg gør

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

366 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hej sagen er den at jeg er ansat i kommunal vuggestue på 37 timer ønsker at gå ned i tid men kan ikke lade sig gøre i vores hus.

derfor vil jeg høre om jeg kan komme i børnehave men sidder og tænker det om det nu er dumt for Vi ved jo godt at man er meget hårdt presset en børnehave dog savner jeg min tid med denne målgruppe.

Grund til jeg vil ned i tid er sådan at jeg kan nå og hente og aflevere vores børn. Min mand kan desværre ikke pga sit arbejde. Hans arbejde gør også at jeg kan gå ned til 27-24 timer om ugen uden at det vil gør os noget.

Jeg elskede at være i børnehave i 2016 og har været i vuggestuen siden 2017.

Så min viden indenfor børnehavebarnet er ikke forældet eller lignende synes jeg

kom endelig med jeres tanker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Børnehave er da langt fra mere presset end vuggestue, så jeg forstår slet ikke dit argument? Nuvel normeringen er dårligere, men børnene er også mere selvhjulpene

Anmeld Citér

4. oktober 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er da bare at springe ud i det

Anmeld Citér

4. oktober 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Børnehave er da langt fra mere presset end vuggestue, så jeg forstår slet ikke dit argument? Nuvel normeringen er dårligere, men børnene er også mere selvhjulpene

Der hvor jeg er. Er vi 5 pædagoger og 2 medhjælper til ca. 25 børn. Fordelt i 2 stuer. 

Anmeld Citér

4. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Der hvor jeg er. Er vi 5 pædagoger og 2 medhjælper til ca. 25 børn. Fordelt i 2 stuer. 

Hvis du gerne vil i børnehaven så gør det. 7 voksne til 25 børn, der er selvhjulpne, lyder da ikke slemt. Og hvis det gør jeres hverdag bedre, kan jeg slet ikke så hvor problemet ligger��

Anmeld Citér

4. oktober 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis du savner at være i børnehave, så spring ud i det.

eneste men er hvis deres måde at planlægge deltiden på ikke gør det muligt for dig at opnå det du gerne vil med deltiden, men ved ikke hvordan det virker i daginstitutioner.

Anmeld Citér

4. oktober 2019

Tip!

Profilbillede for Tip!
Altid med dig min skat

Tænk på dine egne ønsker og behov, frem for usikkerheden når det gælder job. 

Du kan også søge andre deltids stillinger, min første prioritet er at få privatlivet til at hænge sammen. - Jeg er også pædagog og har nyligt opsagt min stilling, til fordel for en stilling med flere dagvagter end aften. - mine kollegaer var noget utilfreds, men det preller helt af. 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

4. oktober 2019

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Jeg søger om at komme ned i tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.