Super forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. oktober 2019

Kiwikan

hej skønne kvinder.. 

Måske nogen har prøvet noget lignende. 

Jeg havde æl d.22 september, alt normalt der. D.24 var jeg til celleskrab og kontrol af æggestokke fordi jeg efter næsten 1 1/2 år ikke er blevet gravid endnu. 

Der blødte jeg lidt, som man ofte gør, men så 2 dage senere begyndte jeg at pletbløde, i ca 3 dage. Nu har jeg haft ømme dutter i 5 dage men ingen andre symptomer på en “måske” graviditet. Det skal lige siges at jeg normalt ikke har ømme bryster i min cyklus overhovedet. Jeg har forventet mens d.8 oktober og tør ikke rigtig teste for tidligt. 

Men kan jeg mon være gravid selvom jeg har blødt lidt? 

Jeg har i forvejen en datter på 11 og alt fungerer som det skal på fabrikken. 

Hvad siger jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja du kan sagtens være gravid selvom du har blødt lidt, mange oplever faktisk implationsblødning ( når ægget sætter sig fast). 

Min erfaring er at man ikke kan regne med en disse når det handler om symptomer og graviditet. Jeg har været gravid 2 gange og det har været vidt forskellige start, den ene gang med absolut ingen symptomer - den anden med mange. 

var jeg dig havde jeg forsøgt at trække den test så tæt på forventet mensdag så muligt og så tage en test - men en test er nok en god ide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.