Skal jeg skifte arbejde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg er pt i et vikariat som på papiret stopper omkring jul. Det er dog 99.9 procent garanteret at det vil fortsætte til mindst maj 2020 og det tror jeg selv på at det gør. Jobbet er okay, elsker det ikke men hader det heller ikke. Jobbet er på 37 timer og ligger 10 minutter fra hvor jeg bor det er super skønt! 

Jeg står i et dilemma fordi der nu er kommet et fast job i en anden virksomhed på 35 timer. Vil være en god kandidat til dette job.

Dog ligger dette job 45 minutter fra hvor jeg bor i bil!

Arbejdsopgaverne vil heller ikke være noget jeg elsker, men heller ikke noget jeg ville hade. 

Kan ikke finde ud af om jeg skal søge den faste stilling som jo giver ro og stabilitet på job fronten men som samtidigt vil kræve pendling! Har et barn på 3 år og får en lille ny til jul. 

Hvad ville i gøre?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2019

Hønepigen

Profilbillede for Hønepigen
Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg er pt i et vikariat som på papiret stopper omkring jul. Det er dog 99.9 procent garanteret at det vil fortsætte til mindst maj 2020 og det tror jeg selv på at det gør. Jobbet er okay, elsker det ikke men hader det heller ikke. Jobbet er på 37 timer og ligger 10 minutter fra hvor jeg bor det er super skønt! 

Jeg står i et dilemma fordi der nu er kommet et fast job i en anden virksomhed på 35 timer. Vil være en god kandidat til dette job.

Arbejdsopgaverne vil heller ikke være noget jeg elsker, men heller ikke noget jeg ville hade. 

Kan ikke finde ud af om jeg skal søge den faste stilling som jo giver ro og stabilitet på job fronten men som samtidigt vil kræve pendling! Har et barn på 3 år og får en lille ny til jul. 

Hvad ville i gøre?? 

Ville ikke gide 45 minutters transport. 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 

Hvad ville i gøre?? 

Du kan jo altid søge og så overveje det, hvis du får det tilbudt (men hvis du er gravid, går der jo min. 1 år, før du kan tiltræde? Den tror jeg ikke på).

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18

Jeg ville søge. Der er jo ingen garanti for at få det. Får du det og bliver forlænget, så må du jo melde fra igen. Det er ærgerligt men set før. Til gengæld står du meget bedre såfremt du ikke bliver forlænget 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad

Jeg ville prøve at søge det faste job. Men jeg ville tænke godt og grundigt over transporttiden, hvis jeg faktisk fik det tilbudt. Det er et stort minus, så jeg ville lade mavefornemmelsen få fuldstændig bestemmelsesret. 

Har selv prøvet at gå meget langt ind i overvejelserne om et nyt job og tænke konsekvenser igennem igen og igen, før jeg overhovedet havde søgt jobbet. I sidste ende fik jeg det ikke tilbudt, og så var det jo det.. Søg jobbet og gem overvejelserne til du faktisk står overfor en samtale ��

Jeg tænker helt generelt at faste job er at foretrække i en periode af livet, hvor man forventer at få børn, da barselsorlov med hel eller delvis løn er at foretrække frem for barselsdagpenge. Men i sidste ende er det mavefornemmelsen du skal gå med. 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hejsa. 

Hvad ville i gøre?? 

Er du mand eller kvinde ? For tænker der er stor forskel på svaret iht dit spørgsmål

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg er mand 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.