Dejligt med endnu flere gode historier 
Jeg var været så nervøs, så jeg ringede til scanningsdamen i dag, fordi jeg havde nogle ubesvarede spørgsmål, og hun beroligede mig meget - hun mente jeg var i slutningen af uge 6 (omkring 5+5/6 stk.) så det er omkring fem-seks dage der skiller hendes beregninger fra mine
Hun sagde at når de scanner så tidligt så er det indenfor rammerne af 5 dage +/- hvilket jo så giver god mening at man hurtigt kan sættes en uge tilbage når det er indenfor de rammer. Derudover sagde hun, at ægget nogengange er lidt længere tid om at sætte sig fast, hvilket også kan være tilfældet. Under alle omstændigheder sagde hun alt så perfekt ud og hjertet blinkede så fint, så jeg skal på ingen måde være nervøs, og om to ugers tid, vil vi bedre kunne fastsætte termin, og der ville hun ikke blive overrasket hvis jeg er længere end hun tror og lidt kortere end jeg selv tror.
Kom også i tanke om, at ÆL jo kan være op til 48? timer efter positiv ÆL test? Det er jo så to dage fra, jeg i princippet hele tiden har regnet med
Anmeld
Citér