Søskendebræt til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2019

Anonym trådstarter

Hurtigt spørgsmål: Passer de fleste søskendebræt til de fleste barnevogne, eller skal man købe et i samme mærke som sin barnevogn?

Vi har en Stokke Trailz og kan ikke lige finde ud af om jeg bare kan købe et tilfældigt brugt bræt og montere på..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

De har lavet det så smart så Odder ståbræt passer til Odder, emmaljunga til emmaljunga osv. Så du skal finde et der passer til din vogns mærke

Anmeld Citér

30. september 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld Citér

30. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hurtigt spørgsmål: Passer de fleste søskendebræt til de fleste barnevogne, eller skal man købe et i samme mærke som sin barnevogn?

Vi har en Stokke Trailz og kan ikke lige finde ud af om jeg bare kan købe et tilfældigt brugt bræt og montere på..?

Vi har fundet et billigt ståbeæt, da vi nægtede at købe et til emaljunga. Det passer ikke 100 procent. Men der er sat strips på så brættet ikke kan falde af. Kan ikke huske mærket på brættet. 

Anmeld Citér

10. februar

Bubsen

Profilbillede for Bubsen

Åh jeg har præcist samme spørgsmål! Jeg har også en trailz og ved ikke hvad jeg skal gøre med stå/siddebræt. Jeg har dog fundet noget lignende denne, som siger den er universal, men om det passer ved jeg ikke  https://www.babysam.dk/soeskendebraet-med-saede-sort-onesize?gclid=Cj0KCQiAsvTxBRDkARIsAH4W_j_gtJkSZ6M1ZYPRxAiUQGCjhn-C22AjDwSpq9kanwttiIwXZzvTOyMaAswzEALw_wcB

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.