Kiss-kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. september 2019

L95

Profilbillede for L95

Hej alle 

Efter hvad der føles som for evigt, er min kæreste og jeg begyndt i fertilitetsbehandling, hvilket vi er meget spændte på. Jeg fik taget nogle blodprøver, som viste at jeg havde lidt forhøjet insulinniveau i blodet, hvilket kunne være grunden til at jeg havde svært ved at blive gravid og også kunne gøre, at jeg ville kunne have problemer med at holde på en graviditet.
Jeg er derfor nu blevet sat på/anbefalet at starte på KISS-kost, som er den kost der beskrives i bogen "Spis dig Gravid". Jeg har kun fulgt kosten i lidt over tre uger nu, men synes allerede at jeg kan mærke det på min krop. 

Jeg ville høre, om der var andre, som havde været på/er på KISS-kost og ville dele deres historie om forløbet. Om det hjalp at lave en kostomlægning og hvilke erfaringer i havde gjort jer omkring det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg spiste efter kisskost i 3 måneder+ dyrkede masser af motion. Tabte 12 kg og blev gravid 

Anmeld Citér

29. september 2019

L95

Profilbillede for L95
Oddi skriver:

Jeg spiste efter kisskost i 3 måneder+ dyrkede masser af motion. Tabte 12 kg og blev gravid 

Blev du gravid naturligt, eller igennem behandling? :-) 

Anmeld Citér

29. september 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi
L95 skriver:

Blev du gravid naturligt, eller igennem behandling? :-) 

Helt naturligt 

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Liljen

Profilbillede for Liljen

Hej. Jeg har også fået pcos og skulle prøve at ændre kosten.  Jeg har lånt nogle bøger omkring kiss kost men synes det virker besværligt hvis jeg skal til at veje min mand hver gang for at finde ud af hvor mange kalorier der er.  For sådan som jeg forstår det skal man have lige mange kalorier af kulhydrater, protein og fedt. Ik det passe?

Og for jer der  var  på kosten eller hvor det har virket. Hvad spiste i typisk i løbet af dagen til jeres 3 hovedmåltider  og hva med mellem måltider.  Håber der er en der kan svare for er virkelig på bar bund og vil så gerne prøve det 

Anmeld Citér

4. oktober 2019

NBM

Profilbillede for NBM

Læser lige med, da vi selv er igang med kiss kost/spiser efter "spis dig gravid" bogen. Er mega spændt på om det virker for os. Håber ligesom ts, at der er andre som har erfaring med dette? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.