whuhuu nyt fritz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

He he, ja mit kan nogle tage et kvarters tid

Hehe... Jeg er sådan en type, der hellere vil sove 15 min længere end at sætte hår

Hos mig tager det max en halv time og det er fordi Idun skal spise morgenmad. Så nusser jeg rundt imens hun laver morgenmad, eller går i bad, hvis jeg ikke har gjort det om aftenen.

Men der er langt hår også nemmere. Det er bare lige en elastik også færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Tina2

Zafir skriver:

Hehe... Jeg er sådan en type, der hellere vil sove 15 min længere end at sætte hår

Hos mig tager det max en halv time og det er fordi Idun skal spise morgenmad. Så nusser jeg rundt imens hun laver morgenmad, eller går i bad, hvis jeg ikke har gjort det om aftenen.

Men der er langt hår også nemmere. Det er bare lige en elastik også færdig

Ja mit var også supernemt da det var længere.... Men har jo fået klippet en del af begge gange jeg har ammet.... Og min gamle frisør har været rigtig hård ved det, så nu er hun skiftet ud og jeg er ved at få pænt hår igen og det ødelagte er ved at være væk, så det går fremad:-)

Men kan nu sagtens bruge lang tid på mit hår også selvom det er langt:-) Hvis jeg skal noget..... Så smider jeg ALDRIG bare en elastik i:-)

Anmeld

22. oktober 2009

Susan1978

Ved i hvad emil sagde da jeg hentede ham igår...

stod længe og kiggede på mig, også pegede han op på håret og sagde " mor malet håret?"

Anmeld

22. oktober 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

Ved i hvad emil sagde da jeg hentede ham igår...

stod længe og kiggede på mig, også pegede han op på håret og sagde " mor malet håret?"

Ha ha ha, hvor godt!!!!!

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja mit var også supernemt da det var længere.... Men har jo fået klippet en del af begge gange jeg har ammet.... Og min gamle frisør har været rigtig hård ved det, så nu er hun skiftet ud og jeg er ved at få pænt hår igen og det ødelagte er ved at være væk, så det går fremad:-)

Men kan nu sagtens bruge lang tid på mit hår også selvom det er langt:-) Hvis jeg skal noget..... Så smider jeg ALDRIG bare en elastik i:-)

Jeg har bare så skidesvært ved løst hår. jeg syntes det er pænt, men jeg får fnat... Desværre... Så jeg må have det lange hår og pæne ting til at sætte i

Anmeld

22. oktober 2009

Tina2

Zafir skriver:

Jeg har bare så skidesvært ved løst hår. jeg syntes det er pænt, men jeg får fnat... Desværre... Så jeg må have det lange hår og pæne ting til at sætte i

Jeg sætter skam tit mit op i byen osv, også da det var langt... Men jeg sætter det.... Altså sætter ikke "bare" et elastik i og så er jeg klar....

En hurtig elastik er noget jeg smider i inden jeg tager på arbejde... Og det er stadig sat ordentligt inden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.