Slimprop - ulækkert billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2019

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Jeg var i går til JM og fik foretaget en hindeløsning. I dag hvor jeg er 40+4 får jeg sådan en klat med ud da jeg tørrer mig. Er det noget af slimproppen? 

Og hos jer hvor den er gået, gik i i fødsel kort tid efter? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var i går til JM og fik foretaget en hindeløsning. I dag hvor jeg er 40+4 får jeg sådan en klat med ud da jeg tørrer mig. Er det noget af slimproppen? 

Yeps det er slimprop... Min slimprop gik mange gange i løbet af begge graviditeter... Så længe der ikke er tegnblødning betyder det som regel ikke det vilde.. 

Anmeld Citér

27. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Yeps det er slimprop... Min slimprop gik mange gange i løbet af begge graviditeter... Så længe der ikke er tegnblødning betyder det som regel ikke det vilde.. 

Åh ærgerligt :-( tænkte bare nu når jeg var aå langt henne, altså over termin, at det så måtte betyde snarlig fødsel. Og at det er lidt brunt, betyder vel også at der har været lidt blod i. 

Men tak for svar! Håber uanset, at jeg snart får i fødsel

Anmeld Citér

27. september 2019

Anonym

Min slimprop gik i uge 29 og igen 2 dage før termin. 10 timer senere havde jeg hende i mine arme.

Sender ve støv 

Anmeld Citér

27. september 2019

2018mor

Profilbillede for 2018mor
Anonym skriver:

Min slimprop gik en times tid inden jeg fik veer, og ca 11 timer inden jeg fødte 

Anmeld Citér

27. september 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar. Har hele dagen haft dele af slimproppen der er gået og jeg har lidt murren i underlivet - men ellers intet endnu. Håber på at der ikke går længe ❤️

Anmeld Citér

28. september 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til en Pige fra ‘14
Anonym skriver:

Tak for svar. Har hele dagen haft dele af slimproppen der er gået og jeg har lidt murren i underlivet - men ellers intet endnu. Håber på at der ikke går længe ❤️

Vi krydser fingre for at der ikke går så længe nu

Rigtig god fødsel

Anmeld Citér

29. september 2019

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Min slimprop gik Ca 10-11 timer inden jeg fødte. Først Ca den mængde der og en times tid efter næsten en hel håndfuld af samme stads - bare så du er advaret. Ve-støv til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.