Falsk HIV test gravid, nogen der har prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2019

Anonym trådstarter

kære alle, nu er jeg helt chokkeret.. blev lige ringet op og bedt om at tage en ny blodprøve, da testen for HIV var positiv�� lægen sagde dog at den kan være falsk positiv.. men det sidder i mit bagtanke hele tiden! Jeg håber at nogen har oplevet det samme eller hørt noget om det samme.. 

mvh den bekymrende gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

kære alle, nu er jeg helt chokkeret.. blev lige ringet op og bedt om at tage en ny blodprøve, da testen for HIV var positiv�� lægen sagde dog at den kan være falsk positiv.. men det sidder i mit bagtanke hele tiden! Jeg håber at nogen har oplevet det samme eller hørt noget om det samme.. 

mvh den bekymrende gravid

Har ikke selv oplevet det. Men ville ikke smutte uden en virtuel krammer. Sikke et chok at få. 

Håber det bedste for dig og det blot er falsk positiv 

Anmeld Citér

26. september 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Har ikke selv oplevet det. Men ville ikke smutte uden en virtuel krammer. Sikke et chok at få. 

Håber det bedste for dig og det blot er falsk positiv 

Mange tak for tanken, men som vidt som jeg husker bliver man teste for hiv i starten af gravideten ik?

Anmeld Citér

26. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Mange tak for tanken, men som vidt som jeg husker bliver man teste for hiv i starten af gravideten ik?

Uh må indrømme jeg faktisk ikk husker det. Fik taget blodprøver i starten kan jeg huske i forbindelse med nr scanning. Men om den også blev blev teste for hiv ved jeg egentlig ikke. Og så fik jeg igen til md scanning pga misdannelse. 

Anmeld Citér

26. september 2019

Møghe

Puha kan godt forstå dine tanker kredser om det. Mon det kan trøste, at 200 bloddonorer testes falsk positiv hvert år 

Anmeld Citér

26. september 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Uh må indrømme jeg faktisk ikk husker det. Fik taget blodprøver i starten kan jeg huske i forbindelse med nr scanning. Men om den også blev blev teste for hiv ved jeg egentlig ikke. Og så fik jeg igen til md scanning pga misdannelse. 

Kan nemlig huske at man blev testet for forskellige kønssygdomme.. fandt frem til at lægens kommentar lød på: at meget sandsynligvis falsk positiv, det hjælper! Alligevel en meget skræmmende tanke��

Anmeld Citér

26. september 2019

Anonym trådstarter

Møghe skriver:

Puha kan godt forstå dine tanker kredser om det. Mon det kan trøste, at 200 bloddonorer testes falsk positiv hvert år 

Tak, det hjælper❤️

Fandt lægens kommentar: meget sandsynligvis falsk positiv.. så er lidt mere rolig nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.