min datter på 7 kom i forgårs og viste mig at hendes ørering gjorde ondt og det kan jeg godt forstå da låsen er groet ind i øret på hende, og man må slet ikke røre øret må dårligt kigge på det. Har så prøvet at fjerne den mens hun sov men det gør for ondt for hun vågner, har så fået noget bedøvende gel i dag af min moster som er anæstesi sygeplejerske og har nu prøvet 3 gange her nu mens hun sover, men den sidder fast og hun er nu vågnet og er ked af det. Ringer til lægen i morgen men de får jo heller ikke lov til at røre ved det. Hva fanden gør de så. Jeg vil nødig ud i tvang og overgreb på min datter ved at hun skal holdes fast mens de piller den ud, jeg tænker hun skal i narkose eller i hvert fald medicineres for at vi kan få lov at pille/skære den ud, men gør man det? Fuck hvor er jeg ked af det på hendes vegne. 
Jeg prøvede det som præcis 6 årig. Skete på koloni og jeg havde bestemt ikke sagt noget til de voksne. Hos mig var det bare ikke låsen men en lille kugle på den modsatte side. Omkring lægen, lille snit og ud om kom den. Det var en voksenbeslutning om, at den jo skulle ud.
Jeg har ikke traumer i dag og det var vist ikke mere dramatisk end det kunne kureres med én is. Så narkose, tvang og beroligende medicin er måske lige at skyde gråspurve med kanoner? En dialog med en 7-årig at "sådan er det" samt en effektiv læge burde kunne løse problemet.
Vh.
Anmeld
Citér