Sygehusvalg, fødselsforberedelse regionMidtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket hospital har de bedste muligheder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

715 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2019

FruTMA

Halløj

Jeg forsøger at finde ud af, hvilket sygehus jeg skal være at være tilknyttet. Selve sygehuset er ikke så vigtigt, da jeg som udgangspunkt skal føde hjemme, men der er selvfølgelig en sandsynlighed for, at vi alligevel ender på hospitalet.

Det som for mig er mest vigtigt pt er jordemoderordning og fødselsforberedelse. Jeg har forsøgt at kikke på de forskellige hjemmesider, og jeg finder det lidt småt med information... Så enten har de ingen forberedelsestilbud eller også er det meget begrænset!

Kender I noget til tilbud i Region Midtjylland?

Vi kan så vidt jeg ved vælge mellem

Aarhus, horsens, randers, viborg, herning, holstebro. Omend jeg nu ikke tror vi kan vælge Aarhus/skejby.

Et andet spørgsmål: kan man gå til forberedelse flere steder? Eller gå et sted og være knyttet jordemoder et andet sted?

Min veninde mener, jeg skal købe privat fødselsforberedelse, men jeg synes der burde være information nok at hente i offentligt regi. Hvad er jeres erfaring?

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender ikke til sygehusene, men ift fødselsforberedelse synes jeg det offentlige tilbud er rigeligt. Jeg ville aldrig anbefale at smide penge efter det du kan jo læse stolpe op og ned om fødsler, om teknikker osv.. altsammen det samme som man får at vide til forberedelse. Og når man så er i det, så er det bare så individuelt hvad der sker og hvad der virker for en i forhold til smerterne.. men den offentlige forberedelse er fin ift at de lige fortæller om deres sygehus procedure med overnatning eller ej efter fødsel, hvad de tilbyder af smertelindring og måske noget om hvornår man bør kontakte dem når man får veer eller vandafgang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.