termotøj, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. september 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har snakket lidt med pædagogerne i min datters børnehave om at det er ved at være tid til at ungerne skal have Formel1/termotøj med i børnehaven.

Jeg har så været i de lokale genbrugsbutikker, den lokale Føtex og H&M men enten har de slet ikke noget eller også er det str. 110 eller mindre - og min datter er næsten lige rykket op i str. 116. 

så mit spørgsmål er; hvor kan jeg få fat i termotøj til min datter? Gerne til en forholdsvis billig penge da jeg er på SU.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Babysam/ønskebørn og ellers på nettet Der er mange gode tilbud pt 

Anmeld Citér

25. september 2019

Ms.Momo

Oddi skriver:

Babysam/ønskebørn og ellers på nettet Der er mange gode tilbud pt 

super. Så må jeg lige tjekke Babysam i morgen. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Ville kigge på kids-World. De har dag til dag levering og der er altid tilbud på et eller andet. De har en stor udsalgskategori  

Anmeld Citér

25. september 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Har du tjekket reshopper? 

Anmeld Citér

25. september 2019

Ms.Momo

Soonmom skriver:

Har du tjekket reshopper? 

nej, dem kender jeg ikke

Anmeld Citér

25. september 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria
Ms.Momo skriver:

Jeg har snakket lidt med pædagogerne i min datters børnehave om at det er ved at være tid til at ungerne skal have Formel1/termotøj med i børnehaven.

Jeg har så været i de lokale genbrugsbutikker, den lokale Føtex og H&M men enten har de slet ikke noget eller også er det str. 110 eller mindre - og min datter er næsten lige rykket op i str. 116. 

så mit spørgsmål er; hvor kan jeg få fat i termotøj til min datter? Gerne til en forholdsvis billig penge da jeg er på SU.

Måske har du en børneloppe eller børnetorvet i nærheden? Vores datter er godt nok lidt yngre, men vi køber stort set alt tøj der. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Tinstin

Profilbillede for Tinstin
Mor til to små

Prøv DBA

Anmeld Citér

25. september 2019

Mitlivsommooor

Ms.Momo skriver:

Hos  https://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/Regntøj-og-Termotøj/#s-1/størrelser-116/køn-pige kan du købe termotøj str. 116 og så har de tilbud på en del lige nu. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Ms.Momo

Astoria skriver:

Måske har du en børneloppe eller børnetorvet i nærheden? Vores datter er godt nok lidt yngre, men vi køber stort set alt tøj der. 

Vi har ikke lige noget der hedder Børneloppe eller Børnetorvet (eller noget i den stil) men vi har fire genbrugsbutikker, to Føtex og to H&M indenfor rimelig afstand, og ingen af dem havde termotøj i hendes størrelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.