Nogle der har testet sent positiv?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2019

Anonym trådstarter

Hej alle! Jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Sagen er det, at min mens ikke er kommet endnu.. Jeg har regnet mig frem til, at jeg vil være i uge 6(5+1). Men jeg har en negativ test. Jeg testede omkring 4+1, og der havde jeg en negativ test, og der var jeg allerede gået 2 dage over tid. Jeg testede igen i går, og der var den også negativ. Jeg synes, ikke at jeg har nogle symptomer på graviditet, som jeg havde første gang jeg var gravid.

Jeg har mistet appetitten, og har en lettere kvalme. Og så i nat, skete der noget underligt Jeg vågnede op ved 3 tiden, og jeg havde så ondt i maven, så gik jeg ud for at tisse, og så gik der ikke lang tid, og så var smerterne væk. Ku det havde været ligamentsmerter, i sådan en kraftigt form? Jeg var sikker på, at jeg ville vågne op med menstruation. Men nej, ingen mens. 

Så til spørgsmålet tøser, er der nogle af jer der har testet sent? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle! Jeg er ved at gå ud af mit gode skin. Sagen er det, at min mens ikke er kommet endnu.. Jeg har regnet mig frem til, at jeg vil være i uge 6(5+1). Men jeg har en negativ test. Jeg testede omkring 4+1, og der havde jeg en negativ test, og der var jeg allerede gået 2 dage over tid. Jeg testede igen i går, og der var den også negativ. Jeg synes, ikke at jeg har nogle symptomer på graviditet, som jeg havde første gang jeg var gravid.

Jeg har mistet appetitten, og har en lettere kvalme. Og så i nat, skete der noget underligt Jeg vågnede op ved 3 tiden, og jeg havde så ondt i maven, så gik jeg ud for at tisse, og så gik der ikke lang tid, og så var smerterne væk. Ku det havde været ligamentsmerter, i sådan en kraftigt form? Jeg var sikker på, at jeg ville vågne op med menstruation. Men nej, ingen mens. 

Hvis du var gravid, ville du kunne teste positivt nu. Din mens er sikkert bare forsinket.

Anmeld Citér

24. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg testede først positiv 4+5 efter egen beregning (4+0 ifølge NF).

Jeg har også hørt om kvinder der var endnu længere om at få en positiv test, så det er jo muligt. 

Men det mest sandsynlige er jo nok desværre at mens bare er godt og grundigt forsinket...

Anmeld Citér

24. september 2019

FruTMA

Hvis du er gravid, men ikke har produceret nok HCG til at man kan måle det i urinen, kan din læge tage en blodprøve, da HCG niveauet er højere i blodet. Det er en mulighed, hvis du fortsat ikke får din menstruation.

For en sikkerheds skyld, vil jeg lige påpege, at selv en meget utydelig streg nr. to på graviditetstesten, indikerer HCG. Og nogle gange dukker den først op efter 3-5min. Det ved du sikkert godt, men jeg ville bare nævne det, i tilfælde af du, ligesom mig, aflæste resultatet allerede da den første streg viste sig... Den anden kom et par min efter.

Min veninde oplevede graviditetssymtomer, men havde negativ test. En blodprøve viste hun var gravid, men hun aborterede kort efter, så det kan også være det, der der skyldes den negative test desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.