Rengøringshjælp - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2019

Tinstin

Profilbillede for Tinstin
Mor til to små

Hej,

Hvilke erfaringer har I med at have rengøringshjælp? Gør de det ordentligt? Hvordan fungerer det i praksis?
Hvad betaler I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Tinstin skriver:

Hej,

Hvilke erfaringer har I med at have rengøringshjælp? Gør de det ordentligt? Hvordan fungerer det i praksis?
Hvad betaler I?

Jeg arbejder i rengøringsfirma. Vi tager 375 i timen + moms. Jernkansler 100% stå inde for mit arbejde.

Anmeld Citér

23. september 2019

Lje

Profilbillede for Lje

Hej,

Hvad betaler I?

Vi har et firma, der kommer hver fredag. 2 timer. Det er seriøst vores bedste investering. Hvis vi på et tidspunkt kommer i en situation, hvor vi skal spare penge, så vil jeg gøre alt andet end at sige farvel til rengøring .

De har en nøgle og låser sig ind fredag efter kl 9 og de skal være færdige kl. 15. Torsdag aften bruger vi 20 minutter på en oprydning, så der er klar til rengøring.

Vi bor i flere plan og vi har en aftale om, at toiletter og køkken tages hver uge. Plus det støvsuges, tørres støv af og karme på alle etager hver uge. Og så skifter de mellem etagerne ifht. gulvvask og fx tørre paneler og dørkarme. 

Vi valgte et firma, da det er vigtigt for os med overenskomst (det kræver lidt arbejde at finde et firma med overenskomst men det kan lykkedes), at det er hvidt arbejde (så anvender vi vores fradrag på det), at de har forsikring hvis noget går i stykker og at de bruger økologiske produkter. Vi køber selv det, vores trægulve skal vaskes i. Og stiller frem til dem. 

Og så er de bare super fleksibel - bytter fx dag hvis det er nødvendigt og vi er i god tid. Og ved vores sygdom lister de rundt. 

Vi giver dem både påskeæg og julegave. Så glade er vi .

Vi giver 675 kr. per uge. 

Vi har dog også haft 2 andre (tredje gang var lykkens gang), som bare slet ikke fungerede. Den sagde vi nej tak til efter 2 gange.

Vh.

Anmeld Citér

23. september 2019

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Vi har mange private kunder- Standard for et alm parcelhus  på 100- 135 m2 med ugtl  standard rengøring er 1200 pr måned plus moms. 

Vi har dygtige piger der har faste kunder- og ved fra af dem at de sætter stor pris på det er de samme der kommer.

Brug lidt tid på at finde et firma med et godt rygte.

Brug håndværker fradrag,  så kan det tit være billigere end en sort. 

Anmeld Citér

24. september 2019

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger
Carina:-) skriver:

Vi har mange private kunder- Standard for et alm parcelhus  på 100- 135 m2 med ugtl  standard rengøring er 1200 pr måned plus moms. 

Vi har dygtige piger der har faste kunder- og ved fra af dem at de sætter stor pris på det er de samme der kommer.

Brug lidt tid på at finde et firma med et godt rygte.

Brug håndværker fradrag,  så kan det tit være billigere end en sort. 

Hold da op, det er en god pris! Det er ikke i København, vel?

Anmeld Citér

25. september 2019

Mod
Mortilpiger skriver:

Hold da op, det er en god pris! Det er ikke i København, vel?

Nej  - vi er kun i Jylland og Fyn indtil videre 

Anmeld Citér

25. september 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ved godt, at man ikke må reklamere herinde, men hvis det er ok, vil jeg da gerne have navnet på dit firma. Vi har længe planlagt at skulle have rengøringshjælp, men har ikke fået gjort noget ved det, og nu skal det til at være

Anmeld Citér

25. september 2019

Moto

Profilbillede for Moto
Janey skriver:

Jeg ved godt, at man ikke må reklamere herinde, men hvis det er ok, vil jeg da gerne have navnet på dit firma. Vi har længe planlagt at skulle have rengøringshjælp, men har ikke fået gjort noget ved det, og nu skal det til at være

Jeg vil også gerne melde mig til her :-) Eller send gerne personlig besked. Vi er er fuld gang med at finde et firma her i det mørke Jylland. 

Anmeld Citér

26. september 2019

Mod
Janey skriver:

Sender pb 

Anmeld Citér

27. september 2019

serinasmor

Profilbillede for serinasmor

hele Jylland ?

Min blog og shop

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.