UNDSKYLD FOR DET LANGE OPSLAG! 
Hej alle, jeg er en 21 årig kvinde, der er bange, fordi jeg måske har PCO. Jeg var gravid som 17 årig, men tabte desværre fosteret i 11 uge. Når men her til symptomerne: min cyklus svinger alt fra 25 til 40 dage (jeg er på 40 dag lige nu, uden mens) jeg tager ingen former for præsentation. Jeg er normal bygning, men en tendens til at tage hurtigt på, men jeg smider dem hurtigt igen. Jeg har virkelig tyndt hår, og jeg har mere “mandlig” kønsbehåring. Jeg får intet i ansigtet, men jeg har hår på maven, men de kom først efter jeg var gravid, så altid tænkt på om det var pga det. Men nu har jeg haft ubeskyttet sex i over 2 år, uden graviditet. Så nu tænker jeg lidt, om det kan være pga PCO. Burde jeg gå til lægen? Eller burde jeg vente? Jeg er trods alt “kun” 21 år, og jeg har masser af tid til at få børn i. Men jeg er stadig en smule bekymret.
Det kan også være jeg er gravid lige nu, men jeg tog en test da jeg var 2 dage over og den var negativ, og jeg har ingen tegn på graviditet. Sidste gang, jeg var gravid, der var jeg ikke tvivl - men synes ikke, at jeg kan mærke noget.
Anmeld
Citér