Hjælp mig med at forstå ugerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2019

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg er gravid  (JUUUUBI) jeg er 5+3 ca? 

Min kæreste og jeg kunne simpelthen så godt tænke os en tidlig scanning - nok mest mig, vi har mistet før, og føler virkelig det kunne give mig (os) noget tryghed at se at alt er fint og godt derinde i maven.. Jeg har et rigtig blondine spørgsmål

... jeg er så lost ift. det med ugerne - jeg er i graviditets uge 6. betyder det så at jeg kan se hjertet slå næste uge, altså graviditets uge 7 eller skal jeg ind i graviditetsuge 8 (7+0-7+6)? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2019

Christabelle

Tillykke for at være helt sikker på hjerteblink ville jeg vente til 7+et eller andet.

Jeg så hjerteblink 7+0 første gang og 7+4 anden gang. 

Anmeld Citér

21. september 2019

M O R til J Vega

Hej piger 

Jeg er gravid  (JUUUUBI) jeg er 5+3 ca? 

Min kæreste og jeg kunne simpelthen så godt tænke os en tidlig scanning - nok mest mig, vi har mistet før, og føler virkelig det kunne give mig (os) noget tryghed at se at alt er fint og godt derinde i maven.. Jeg har et rigtig blondine spørgsmål

... jeg er så lost ift. det med ugerne - jeg er i graviditets uge 6. betyder det så at jeg kan se hjertet slå næste uge, altså graviditets uge 7 eller skal jeg ind i graviditetsuge 8 (7+0-7+6)? 

Du kan se hjerteblink fra 6+2, MEN man bliver næsten altid rykket et par dage tilbage (MEDmindre man har super styr på sin ÆL og mens) ellers kan det betyde at du ikke vil kunne få hjerteblink at se, den pågældende dag, fordi du bare er et par dage kortere

derfor ville jeg tidligst tage afsted 7+0, for så er du ret sikker på at se hjerteblink, men jo “senere” jo “bedre” 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.