Hvad er "normalt" under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

208 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2019

Anonym trådstarter

Hej allesammen ��

Jeg er 6+3, og jeg har fra 3+0 haft en del mens. Lignende smerter, som har fortaget sig lidt den sidste uges tid. 

I morges da jeg er nede og træne mærker jeg en stikken i skambenet, og så har jeg haft lidt kraftigere mens smerter hele formiddagen. Det er ikke uudholdelige smerter, de er bare konstante og kraftigere end tidligere. Jeg har ikke pletblødt. 

Går det under betegnelsen normalt? Eller skal jeg være bekymret? 

Jeg har booket tid til tidlig scanning på onsdag, da jeg simpelthen er så bange for at der ikke er liv ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Hej allesammen ��

Jeg er 6+3, og jeg har fra 3+0 haft en del mens. Lignende smerter, som har fortaget sig lidt den sidste uges tid. 

I morges da jeg er nede og træne mærker jeg en stikken i skambenet, og så har jeg haft lidt kraftigere mens smerter hele formiddagen. Det er ikke uudholdelige smerter, de er bare konstante og kraftigere end tidligere. Jeg har ikke pletblødt. 

Går det under betegnelsen normalt? Eller skal jeg være bekymret? 

Jeg har booket tid til tidlig scanning på onsdag, da jeg simpelthen er så bange for at der ikke er liv ����

Det er helt normalt. 

Anmeld Citér

20. september 2019

Christabelle

Profilbillede for Christabelle
Nu med én i skole og én i vuggestue

Normalområdet under en graviditet er meget stort det er helt normalt det du mærker  

Anmeld Citér

20. september 2019

Anonym

Det er helt normalt. Du kommer til at få mange mærkelige smerter - her i min 2. graviditet endte jeg med så slemme ligamentsmerter, at jeg måtte til vagtlægen! Så bare slå koldt vand i blodet Din krop er på arbejde og det vil du kunne mærke.

Anmeld Citér

20. september 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Helt normalt. 

Så længe du ikke bløder og har voldsomme smerter samtidig er stort set alt normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.