(februar) Jeg har et barn der hellere vil....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Mira0911

Gå end hun vil kravle...

Nu gør hun tegn til at vil stå op af tingene, og vil gå...

Hvad gør jeg i denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare lade hende gøre tingene i den rækkefølge, at hun gerne vil. Jeg ved godt, at de "kloge hoveder" siger, at det er bedst, at de kravler før, at de går - men det kan man ikke fortælle de små prinsesser/prinser. Så hvis hun vil op og stå af tingene er det jo bare fantastisk, at hun gerne vil udforske verden lidt mere

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Du kan jo ikke gøre så meget man kan jo ikke stoppe deres udvikling jo  Men Lucas begynde jo os at rejse sig op af ting inden han begynde og kravle, og meget kort tid efter begynde han at kravle og nu både kravler han og går ved ting og med kasser. Så mon ikke det kommer snart med lille pigen, min søster lærte at går før at kravle det har jeg hørt flere der gør

God dag til dig.

Anmeld

21. oktober 2009

Misjelle

Synes også bare du skal lade hende gøre det hun helst vil . Jeg selv har aldrig kravlet, så der er jo nogen børn der bare springer det over.

Anmeld

21. oktober 2009

Moar'en

Jeg vil os sige så lad hende gå. Flere i min familie begyndte os først at kravle da de kunne gå.

Jeg har lidt på fornemmelsen at Viktor heller ikke bliver en af dem der lære at kravle, lige nu er han begyndt at begvæge sig lidt rundt på nemsen, men det er ikke let at lære at kravle når man ikke kan lide at ligge på maven. Men nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.