HCG stigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

Jeg er idag 3+6 henne idag. 

Men mit HCG stiger ikke som det skal, og både min kæreste og jeg er nervøse. Jeg frygter virkelig det værste at jeg har mistet det. 

Har gået i lang tid nu, og vi ved stadig ikke om alt er godt. 

Har virkelig dårlige mavefornemmelser!!

Har været til mange blodprøver, den stiger ,men bare ikke nok. 

D.10.09.2019 var mit HCG på 53

D.12.09.2019 var den på 72 

D.16.09.2019 var den på 79

D. 17.09.2019 var den på 82

D.20.09.2019 var den på 90

og idag er den på 94.

Hvad skal jeg tænke?

Det der bliver ikke til noget, men man kunne være bekymret for en sygelig tilstand. Din læge skal stoppe sin inkompetence og konferere med en speciallæge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2019

MA-Anonym

Birthdaybaby skriver:

Men hvorfor har du fået blodprøver foretaget? Man taler vel først om graviditet når man er 4+? Har du et job der er farligt ved graviditet? Forstår slet ikke forløbet. 

De tager blodprøverne nu fordi HCG ikke stiger som den skal. Jeg er  uger henne nu altså. 4+0 

Anmeld Citér

28. september 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
MA-Anonym skriver:

De tager blodprøverne nu fordi HCG ikke stiger som den skal. Jeg er  uger henne nu altså. 4+0 

Jeg tror det folk mener er at man aldrig rigtig tager blodprøver så tidligt, andet end hvis man bløder eller har været igennem fertilitetbehandling, jeg var igennem fertilitetbehandling og fik målt 4+0 til 120 og de sagde det var fint og fik ikke taget flere, så hvorfor får du dem taget? 

Anmeld Citér

28. september 2019

Abracadabra

MA-Anonym skriver:

Men du har fået taget blodprøver siden undfangelsen, hvilket virker helt meningsløst. Du skulle tidligst have haft en blodprøve om et par dage, efterfulgt af en enkelt blodprøve efter et par dage. 

Dit forløb giver ikke lægeligt mening. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.