Anbefalinger til film til 3-årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2019

FrkLarsen

Boss baby er hittet herhjemme pt 

Ellers Coco, og den kan vi alle sidde og stene over på samme tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Kan jeres 3-årige virkelig godt holde til at se Løvernes Konge, hvor faren jo dør? Det tror jeg ikke min søn ville kunne.

Min datter er godt nok 2.5. Løvernes Konge er en af hendes yndlingsfilm. Jeg plejer at springe over scenen hvor han dør, men det er sket at hun har set det. Ærligt så tror hun bare at han sover. Jeg tror ikke hun ved hvad det betyder. 

Hit herhjemme er også Find Nemo, Dumbo, Junglebogen, 101 Dalmatiner, Madagascar, Totoro... 

Anmeld Citér

29. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kan jeres 3-årige virkelig godt holde til at se Løvernes Konge, hvor faren jo dør? Det tror jeg ikke min søn ville kunne.

Nu kan jeg ikke huske hvornår de forskellige Disney film kom ud. Men løvernes konge var min yndlings som barn. Den eneste jeg kan huske af Disney filmene der påvirkede mig var snehvide, fordi den var så uhyggelig i slutningen. Jeg har først set den færdig som voksen. 

Dumbo elskede jeg også som barn. Nu har jeg set den med mine børn og jeg tudbrølede da moren sidder i fængsel og dumbo hænger i hendes snabel. Min dengang 3 årige blev mere forskrækket over min reaktion end filmen og satte sig op til mig og tørrede mine tårer væk. Jeg tror at jo ældre vi/børn bliver reagerer kraftigere på film end de helt små fordi vi kan overføre tingene til vores egne følelser. 

Mine børn er nu 2 og 5 og gider ikke rigtig at se film, men elsker tilgengæld youtube med voksne mennesker der er klædt ud som spiderman, hulk osv. Jeg kan slet ikke se det underholdende i de ting, men det kan ungerne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.