Legestue i Viborg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. april 2008

MrsMartens

Jeg er ved at finde ud af om vi har økonomi til at jeg kan gå hjemme i et år eller to. Men for at jeg ikke forsumper helt vil jeg gerne i noget legestue med David.
Men er der nogen der ved hvor der er legestue i Viborg og omegn????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Loggidut

jeg aner det af gode grunde ikke, men vil da godt tilføje at jeg ville ønske det var her det kunne lade sig gøre...jeg ved ikke hvorfor men jeg er rystende nervøs for at skulle tilbage på job igen....:(
jeg ville bare såååå gerne gå hjemme med tif, ikke fordi jeg er jo doven hund (eller jo, det er jeg vel også) men mere fordi jeg elsker tanken om at kunne give hende alt det hun skal bruge selv...istedet for det er i en dp det hele forgår

Anmeld

13. april 2008

MrsMartens

Det er lidt sjovt, for med Sarah var jeg vild i varmen over at skulle udigen, men denne gang - hvor det er SIDSTE gang - bliver jeg fysisk syg ved tanken om at en eller anden dp skal pille ved min lille baby!!
+o(
Jeg er også monster doven, så det at gå hjemme kræver altså også at jeg holder migselv i ørene og rent faktisk får lavet noget, både rengørring, men også at vi kommer ud, så både David og jeg bliver stimuleret mentalt. Så vi ikke bare forsumper i hyggens hellige tåger!!!
:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.