Babynest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2019

Charpe

Jeg er på udkig efter en lækker babynest til min veninde i gave, da jeg selv fødte købte jeg en på tilbud, men var ikke synderligt begejstret for kvaliteten.

Så derfor søger jeg anbefalinger fra jer, hvad har I købt og været glade for?

Jeg har lidt kig på den karry gule herfra https://mamamilla.dk/collections/babynest 

Er der nogen af jer der har erfaring med den? Kan godt lide idéen om at de har juniornest også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2019

MT_2011

Vi fik en fra Done By Deer i barselsgave, og den er vi rigtig glad for  

Anmeld Citér

17. september 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vi har juniornesten fra MamaMilla og er meget tilfredse, så jeg tænker, at deres babynest er lige så god  

Anmeld Citér

18. september 2019

Baby2017

Charpe skriver:

Jeg er på udkig efter en lækker babynest til min veninde i gave, da jeg selv fødte købte jeg en på tilbud, men var ikke synderligt begejstret for kvaliteten.

Så derfor søger jeg anbefalinger fra jer, hvad har I købt og været glade for?

Jeg har lidt kig på den karry gule herfra https://mamamilla.dk/collections/babynest 

Er der nogen af jer der har erfaring med den? Kan godt lide idéen om at de har juniornest også 

Vi købte en done by deer baby nest. Vores datter er 2,5 og bruger den stadig når hun sover ude ved andre eller kommer ind på madrassen ved os. Den er så smart at den kan åbnes i enden og bruges til barnet er ret gammelt. Vil klart anbefale den mht. Kvalitet

Anmeld Citér

18. september 2019

MEF

Vælg en der kan åbnes i bunden og evt hvor “pølsen” kan tages af. Så kan den bruges meget længere. Vi købte en fra Müsli som vi var vildt glade for og faktisk stadig bruger, på trods af at pigen er over 1 år. Nu bliver pølsen brugt som sengerand

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.