Smerter - Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2019

Anonym trådstarter

Hej. Igår havde jeg virkelig ondt i lændet og samtidig også i lysken og omkring skambenet. Pludselig var der brunt udflåd og jeg blev mega bange. Jeg snuppede derfor en ts og der var stadig en baby med hjerteblink. Det brune udflåd blev ikke til mere men smerterne er der stadig. De er værst når jeg sidder. Keg har i forvejen dårlig ryg og skæv bækken og med den første fik jeg bl. Jeg synes bare det er lidt for tidligt da jeg kun er 7+2. Kan det være noget blærebetændelse ? Nogle der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg ved desværre ikke, hvad dine smerter skyldes men jeg vil bare fortælle, at min symfyseløsning kom i uge 8 i min anden graviditet (mod omkring uge 16 i min første graviditet), så det kan desværre lade sig gøre 

Anmeld Citér

14. september 2019

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Jeg ved desværre ikke, hvad dine smerter skyldes men jeg vil bare fortælle, at min symfyseløsning kom i uge 8 i min anden graviditet (mod omkring uge 16 i min første graviditet), så det kan desværre lade sig gøre 

Oh no! Hvordan føltes det ved dig? 

Anmeld Citér

14. september 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Anonym skriver:

Oh no! Hvordan føltes det ved dig? 

Fuldstændig som ved 1. graviditet: Som om mit skamben var ved at flække på midten  Så jeg var på ingen måde i tvivl om, hvad det var 

Jeg havde rigtig god effekt af kraniosakralterapi (som jeg gik til i forvejen). Efter 2 behandlinger med 3-4 ugers mellemrum var der en klar bedring, så det fortsatte jeg med resten af graviditeten. Og hvor jeg havde svært ved at gå meget mere end 100 meter under den 1. graviditet, kunne jeg gå længere ture stort set uden smerter indtil omkring uge 32 denne gang 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Fuldstændig som ved 1. graviditet: Som om mit skamben var ved at flække på midten  Så jeg var på ingen måde i tvivl om, hvad det var 

Jeg havde rigtig god effekt af kraniosakralterapi (som jeg gik til i forvejen). Efter 2 behandlinger med 3-4 ugers mellemrum var der en klar bedring, så det fortsatte jeg med resten af graviditeten. Og hvor jeg havde svært ved at gå meget mere end 100 meter under den 1. graviditet, kunne jeg gå længere ture stort set uden smerter indtil omkring uge 32 denne gang 

Hmm lyder ikke helt som det samme. Men det er jo også svært at konkludere over nettet hvad det er. Jeg har haft en lille pletblødning mere her til middag. Der var intet før lige for lidt siden men det er også næsten væk igen.. mærkeligt. 

Anmeld Citér

15. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Hej. Igår havde jeg virkelig ondt i lændet og samtidig også i lysken og omkring skambenet. Pludselig var der brunt udflåd og jeg blev mega bange. Jeg snuppede derfor en ts og der var stadig en baby med hjerteblink. Det brune udflåd blev ikke til mere men smerterne er der stadig. De er værst når jeg sidder. Keg har i forvejen dårlig ryg og skæv bækken og med den første fik jeg bl. Jeg synes bare det er lidt for tidligt da jeg kun er 7+2. Kan det være noget blærebetændelse ? Nogle der har prøvet det? 

Det lyder som almindelige ligamentssmerter  ganske normalt og ufarligt 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det lyder som almindelige ligamentssmerter  ganske normalt og ufarligt 

Husker det bare ikke som værende så slemt og på den her måde. Kan bare huske at når jeg rejste mig hurtigt gjorde det satans ondt i lysken

Anmeld Citér

15. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Husker det bare ikke som værende så slemt og på den her måde. Kan bare huske at når jeg rejste mig hurtigt gjorde det satans ondt i lysken

Der er jo ingen graviditeter der er ens. Nogen mærker dem kraftigt og andre slet ikke 

Anmeld Citér

15. september 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Min mor blev sygemeldt med bækkenløsning fra uge 6 da hun ventede nr 2. - Hun tog en graviditetstest fordi hun fik smerter fra bækkenet. Det kan godt komme voldsomt tidligt. 

Selv fik jeg begyndende bækkenløsning i uge 12 her med nr 2. 

Men få da tjekket om det kan være blærebetændelse først.

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Min mor blev sygemeldt med bækkenløsning fra uge 6 da hun ventede nr 2. - Hun tog en graviditetstest fordi hun fik smerter fra bækkenet. Det kan godt komme voldsomt tidligt. 

Selv fik jeg begyndende bækkenløsning i uge 12 her med nr 2. 

Men få da tjekket om det kan være blærebetændelse først.

Det er alligevel vildt. Håber sådan på at det ikke er begyndende bl. Har ikke prøvet at have blærebetændelse i graviditeten så aner ikke hvordan det føles men tænker nu også det er en god ide at tjekke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.