Må lige prale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
4 svar
7 synes godt om
14. september 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea blev 11 år i går, og i dag sku vi ha hele familien på besøg. 

Da jeg spurte hende hvilken kage hun gerne ville have, kom svaret prompte. Mor's banankage, formet som en enhjørning..  Har Aldrig lavet en enhjørning kage før, så vi blev enige om at hjælpe hinanden.

Jeg bagte kagen og resten klarede hun så stort set selv. Er ret så stolt af hende. 

Et billede af kagen hun gerne ville ha, og billeder af vores færdige kage, med horn og øre af fondant, og pynt i creme chees frosting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2019

Tommelise

Hvor er den flot 

Anmeld Citér

14. september 2019

StineW79

Tommelise skriver:

Hvor er den flot 

Må siger at jeg er ret stolt af hende. Ved slet ik, hvor hun har fået alt den tålmodighed og kreativitet fra (jo fra hendes far)

Og hun var bare selv så stolt, så det var så fedt at se hende, sætte den på bordet! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. september 2019

Tommelise

StineW79 skriver:

Må siger at jeg er ret stolt af hende. Ved slet ik, hvor hun har fået alt den tålmodighed og kreativitet fra (jo fra hendes far)

Og hun var bare selv så stolt, så det var så fedt at se hende, sætte den på bordet! Vh Stine 

I har rigtig god grund til at være stolte begge to.

Eneste minus er, at man næste ikke kan nænne at skære hul på den 

Anmeld Citér

14. september 2019

StineW79

Tommelise skriver:

I har rigtig god grund til at være stolte begge to.

Eneste minus er, at man næste ikke kan nænne at skære hul på den 

Ja det var også lige før, at hun ombestemme sig, da den sku skæres i d, fordi det jo var lidt synd for den.  Og om vi i stedet ik ku gemme den til næste weekend, når pigerne fra hendes klasse kommer til fest

Det her var mest en "generalprøve" i tilfælde af, at det gik galt med kagen, så hun ku få en anden der. Altså som "så bare" stadig sku være en enhjørning, men så måtte den godt bare ligge ned...

Heldigvis gik det her jo super snilt og efter plaen vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.