30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ja her ligger vi så
min pige blev vaccineret i dag med 12 mdts vaccinen. De andre gange har hun også fået feber men først sen aften. Denne gang kom feberen allerede kl 15. Den steg yderligere ved 18 tiden hvor hun begyndte at ryste vildt og jeg gav hende panodil stikpille. 2 timer senere var feberen 39.1
Hun er begyndt at ryste her igen for lidt siden men hun må ik få panodil før kl 2.. Hun trækker vejret sindssygt hurtigt 
Hvor syge har jeres børn været?
Min søn blev også virkelig syg af 12 mdrs vaccinen. Han havde over 40 (op til 41,4 trods Panodil) feber i 5/6 dage, rødt prikket udslæt, og nældefeber i 2/3 uger. Hans injektionssteder var hævede som store bistik, og han kunne ikke gå, og talte ikke, men mumlede i to dage (han er 4 år, havde udsat det i flere år fordi jeg var bange for bivirkningerne, min frygt viste sig desværre at være reel) han lå med benene trukket op under sig i de to dage, og havde så ondt i hele kroppen at man ikke måtte røre ham.
Anmeld
Citér