Høj feber efter vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2019

Anonym trådstarter

Ja her ligger vi så  min pige blev vaccineret i dag med 12 mdts vaccinen. De andre gange har hun også fået feber men først sen aften. Denne gang kom feberen allerede kl 15. Den steg yderligere ved 18 tiden hvor hun begyndte at ryste vildt og jeg gav hende panodil stikpille. 2 timer senere var feberen 39.1

Hun er begyndt at ryste her igen for lidt siden men hun må ik få panodil før kl 2.. Hun trækker vejret sindssygt hurtigt 

Hvor syge har jeres børn været? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2019

Sprit25

Jeg tænker det er normalt. Hvis feber ee over 40 og varer ved er det ikke vaccinen

Anmeld Citér

14. september 2019

Fitnessmom

Anonym skriver:

Ja her ligger vi så  min pige blev vaccineret i dag med 12 mdts vaccinen. De andre gange har hun også fået feber men først sen aften. Denne gang kom feberen allerede kl 15. Den steg yderligere ved 18 tiden hvor hun begyndte at ryste vildt og jeg gav hende panodil stikpille. 2 timer senere var feberen 39.1

Hun er begyndt at ryste her igen for lidt siden men hun må ik få panodil før kl 2.. Hun trækker vejret sindssygt hurtigt 

Puha, vores pige har også reageret med høj feber. ved 12 måneders vaccinen var den så høj, at vi måtte en tur på børne afdelingen.  jeg kunne simpelthen ikke slå feberen ned.. 

Anmeld Citér

14. september 2019

Anonym trådstarter

Temp har i 24 timer nu været 40,1-40,3 på trods af panodil givet for 4 timer siden..

Har talt med en arrogant vagtlæge for kort tid siden der ikke ville se hende og bare råder mig til at vente til i morgen 

Anmeld Citér

14. september 2019

fehår

Småbørn kan få ret høj feber, også uden at det er bekymrende. Hvordan er almen tilstand? Det plejer at være en bedre indikator end temperatur, synes jeg.

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Småbørn kan få ret høj feber, også uden at det er bekymrende. Hvordan er almen tilstand? Det plejer at være en bedre indikator end temperatur, synes jeg.

Hun vil ik lege eller være på gulvet. Hun drikker kun, spiser ik.. Har våde bleer. Hun virker ret passiv og ligger kun og kigger når jeg går rundt med hende

Anmeld Citér

15. september 2019

fehår

Anonym skriver:

Hun vil ik lege eller være på gulvet. Hun drikker kun, spiser ik.. Har våde bleer. Hun virker ret passiv og ligger kun og kigger når jeg går rundt med hende

Så ville jeg insistere på lige at snakke med lægen og helst få hende tjekket, når hun nu er sløv. Bare for en sikkerheds skyld.

Min ældste var også meget syg efter 12 måneders vaccinen. Der gik en uge, før det for alvor blev bedre. Det er så møghårdt. Stort kram herfra.

Anmeld Citér

15. september 2019

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min søn blev også virkelig syg af 12 mdrs vaccinen. Han havde over 40 (op til 41,4 trods Panodil) feber i 5/6 dage, rødt prikket udslæt, og nældefeber i 2/3 uger. Hans injektionssteder var hævede som store bistik, og han kunne ikke gå, og talte ikke, men mumlede i to dage (han er 4 år, havde udsat det i flere år fordi jeg var bange for bivirkningerne, min frygt viste sig desværre at være reel) han lå med benene trukket op under sig i de to dage, og havde så ondt i hele kroppen at man ikke måtte røre ham.

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Min søn blev også virkelig syg af 12 mdrs vaccinen. Han havde over 40 (op til 41,4 trods Panodil) feber i 5/6 dage, rødt prikket udslæt, og nældefeber i 2/3 uger. Hans injektionssteder var hævede som store bistik, og han kunne ikke gå, og talte ikke, men mumlede i to dage (han er 4 år, havde udsat det i flere år fordi jeg var bange for bivirkningerne, min frygt viste sig desværre at være reel) han lå med benene trukket op under sig i de to dage, og havde så ondt i hele kroppen at man ikke måtte røre ham.

Var han 4 år, da han fik 12 mdts vaccinen?

KU det tænkes at han fik tredages feber oveni? 

Anmeld Citér

15. september 2019

FraMalling

Hvis han drikker og tisser ville jeg roligt turde afvente.. det er jo klart, at han bliver lidt sløj af den høje feber. God bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.