Graviditetsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2019

Anonym trådstarter

Hej derude

Er der nogensinde nogen af jer, som har oplevet blødning  på trods af at I var gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude

Er der nogensinde nogen af jer, som har oplevet blødning  på trods af at I var gravide? 

Jeg har ikke, men min gode veninde havde 4 eller 5 regelmæssige menstruationer i starten af hendes graviditet. 

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg har ikke, men min gode veninde havde 4 eller 5 regelmæssige menstruationer i starten af hendes graviditet. 

Har det været lette blødning? Eller blødte hun som om hun havde almindelig menses? 

Tog nemlig en positiv test i morges og alligevel bløder jeg.. 

Anmeld Citér

13. september 2019

Christabelle

Ikke personligt, men min mor havde mens lignende blødninger gennem hele sin første graviditet, uden det havde betydning. 

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym

Har det været lette blødning? Eller blødte hun som om hun havde almindelig menses? 

Tog nemlig en positiv test i morges og alligevel bløder jeg.. 

Samme som mens, men hun har i forvejen relativt lette blødninger. 

Anmeld Citér

14. september 2019

ingridj

Måske kan det skyldes, at du er gravid udenfor livmoderen? I så fald kan du opleve lidt blødninger. Tag til lægen og få det undersøgt, hvis du er i tvivl 

Anmeld Citér

14. september 2019

Anonym trådstarter

ingridj skriver:

Måske kan det skyldes, at du er gravid udenfor livmoderen? I så fald kan du opleve lidt blødninger. Tag til lægen og få det undersøgt, hvis du er i tvivl 

Jeg har almindelig menstruationsblødning.. Tror jeg vil tage en sidste test i morgen, bare for at få lidt mere ro på. Har på fornemmelsen at jeg måske ikke er gravid alligevel på trods af positiv test ☹️��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.