Positiv eller negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er ikke unormalt at bløde i starten. En test viser ikke om du er ved at. Så lad være at stress dig selv ved at teste mere. 

Du er gravid. Tillykke 

så længe du ikk begynder at menstruationsbløde med smerter. Så skal du ikk være bekymret 

Det er dejligt med nogle betryggende ord. Har tænkt på det hele dagen, mens jeg har været på arbejde. For bløder, men har ikke smerter, kan bare mærke en lettere dunken i underlivet. Men du vil ud fra mine billeder stadig tro, at jeg er gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Det er dejligt med nogle betryggende ord. Har tænkt på det hele dagen, mens jeg har været på arbejde. For bløder, men har ikke smerter, kan bare mærke en lettere dunken i underlivet. Men du vil ud fra mine billeder stadig tro, at jeg er gravid? 

Hvor meget bløder du? Sådan bare lettere pletblødninger eller er det menstruationsblødning? 

Ja jeg vil mene du er gravid udfra dine teste.  

kan sige at jeg var gravid i 2013, jeg blødte som menstruation de første 3 mdr så anede ikke jeg var gravid før jeg var 10+5 uger henne. Om barnet var blevet til noget ved jeg ikke da jeg valgte at få en abort. 

Anmeld Citér

13. september 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Hvor meget bløder du? Sådan bare lettere pletblødninger eller er det menstruationsblødning? 

Ja jeg vil mene du er gravid udfra dine teste.  

kan sige at jeg var gravid i 2013, jeg blødte som menstruation de første 3 mdr så anede ikke jeg var gravid før jeg var 10+5 uger henne. Om barnet var blevet til noget ved jeg ikke da jeg valgte at få en abort. 

Det ser ud til at være menstruationsblødning, der startede mildt ud igår og i morges var der nærmest ingen blod, men så begyndte det som menstruationsblod. 

Nå okay, så det muligt at bløde, som om man har menstruation på trods af at man er gravid. For synes det har været forvirrende at selvom jeg bløder, at testen igen viser skyggestreg. Og jeg skal ikke tage test mere? 

Anmeld Citér

13. september 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Det ser ud til at være menstruationsblødning, der startede mildt ud igår og i morges var der nærmest ingen blod, men så begyndte det som menstruationsblod. 

Nå okay, så det muligt at bløde, som om man har menstruation på trods af at man er gravid. For synes det har været forvirrende at selvom jeg bløder, at testen igen viser skyggestreg. Og jeg skal ikke tage test mere? 

Det er ikke en skyggestreg du har. En skyggestreg er en test hvor der ikke er farve i kontrol feltet. Der er ingen tvivl om at der er farve i din. Og derfor er den positiv. 

Nej du skal ikke teste mere. En test viser ikke om du er ved at miste. En test vider blot om der er hcg i din urin. Intet andet. Hvis du er meget nervøs kan du vælge at købe en tidlig scanning på en privat klinik. Men det skal du vente med til du er omkring 6-7 uger henne. Der er der mest at se som jeg har forstået det (har aldrig selv benytter mig af tidlig scanninger) 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

En lille opdatering.. Det er nu fjerde menstruationsdag og har taget en test. Kunne ikke lade vær..  den er tydeligere end i forgårs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. september 2019

Christabelle

Anonym skriver:

En lille opdatering.. Det er nu fjerde menstruationsdag og har taget en test. Kunne ikke lade vær..  den er tydeligere end i forgårs 

Du kan ikke sammenligne stregerne på de tre teste, fordi de er forskellige. De måler forskelligt. Den er meget positiv på den nyeste, men som andre skriver, så siger det desværre ikke noget om om du er ved at abortere. Der går noget tid før testene vil være negative, hvis det er det, der er tilfældet.

Hvis du bløder som menstruation og har smerter, bliver den nok desværre ikke hængende, men har du ikke smerter er der stadig håb. 

Anmeld Citér

15. september 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Du kan ikke sammenligne stregerne på de tre teste, fordi de er forskellige. De måler forskelligt. Den er meget positiv på den nyeste, men som andre skriver, så siger det desværre ikke noget om om du er ved at abortere. Der går noget tid før testene vil være negative, hvis det er det, der er tilfældet.

Hvis du bløder som menstruation og har smerter, bliver den nok desværre ikke hængende, men har du ikke smerter er der stadig håb. 

Jeg vil prøve at ringe til læge i morgen og spørge om blodprøve.. Det er bare mega nedern for vil så gerne vide om det var en bio eller om det bliver hængende. Har ingen smerter so far  vi har prøvet i lidt mere end 2 år og endelig efter første insemination var der positiv test, så havde virkelig håbet på at den var der denne gang 

Anmeld Citér

15. september 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ring da til lægen imorgen.... så kan du få taget en blodprøve og lægen kan måske berolige dig og henvise til en tidlig scanning? 

Anmeld Citér

15. september 2019

frkchili

Klart positiv! Tillykke! 

Anmeld Citér

16. september 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Endnu en opdatering... Er knust.. Som nogle af jer har skrevet, så er testen blevet utydeligere her til morgen, så det er vist gået til grunde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.