Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på 12 mdr skal vaccineres i morgen og så ville jeg lige tjekke i min pung, om den var der. Det er den ikke! har ledt og ledt men det er bare væk..
Nogen der ved, om egen læge vil vaccinere uden at kortet foreligger?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er en skovl til at holde styr på den slags, så de er væk. Både mit og ungernes. Men lægen har heldigvis alle vores journaler og kan slå op hvornår vi er vaccinerede for hvad, så det har aldrig været et problem
Anonym skriver: Min datter på 12 mdr skal vaccineres i morgen og så ville jeg lige tjekke i min pung, om den var der. Det er den ikke! har ledt og ledt men det er bare væk.. Nogen der ved, om egen læge vil vaccinere uden at kortet foreligger?
Ja det vil de. De har jo det registreret i eget system hvornår dit barn tidligere er blevet vaccineret.
Ja selvfølgelig vil de det, jeg har ikke den fjerneste ide hvor vores er pt
Jeg er temmelig sikker på at jeg aldrig har haft hverken min datters eller søns kort med over
Ingen panik. Hos mange læger får man ikke engang vaccinationskort længere. Det hele ligger elektronisk
Tror aldrig, vi har fået et vaccinationskort.. og hvis vi har, har vi aldrig taget det i brug.
hele ideen om et fysisk papir til registrering af vaccinationer virker old-nordisk og overflødigt.
Vaccinationskort - får man sådan et? Vi har aldrig haft et til vores datter, det hele ligger jo på journalen. Denne kan du også selv finde på sundhed.dk
Det ligger elektronisk. Jeg fik et til min pige af sygeplejersken ved 12 ugers vaccinen og havde det troligt med til næste omgang. Denne gang var det dog lægen og hun spurgte om ikke bare vi skulle smide det ud, da det jo lå elektronisk
Tusind tak alle sammen, så er jeg lidt mere rolig.. Har ellers nok brugt en time på at lede efter det kort
Min læge er ikke super go til at huske at føre ting i journalen med hcaf der er givet af medicin osv så..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128