Blod ved skeden/numsen? 5 mdr gammel pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2019

Anonym trådstarter

Min datter havde en smule hård afføring tidligere idag, og da jeg ligesom har tørt alt bæ væk, opdager jeg pludselig, at der er lidt lyserød blod på vatrondellen. 

Jeg kunne ikke se hvor det kom fra og tænkte, at hun måske kunne ha fået en revne da hun pøllede. 

Inden hendes aften bad tænkte jeg, at jeg alligevel lige ville prøve at tørre hende igen, men bare ved skeden og igen var der lidt lyserødt blod?  Jeg havde tidligere på dagen tørt hende med nogle vådservietter, ved ikke om de kan ha gjort et eller andet? 

Andre der har oplevet noget lign? Jeg sidder og har helt ondt i maven. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2019

Christabelle

Min søn er ret sart i det område, så hvis jeg bruger vådservietter eller tørrer/vasker ham 'for meget' med skumklude, begynder han at bløde en lille smule. Måske det kan være dét noget lignende. 

Anmeld Citér

12. september 2019

BabyMama2016

Anonym skriver:

Min datter havde en smule hård afføring tidligere idag, og da jeg ligesom har tørt alt bæ væk, opdager jeg pludselig, at der er lidt lyserød blod på vatrondellen. 

Jeg kunne ikke se hvor det kom fra og tænkte, at hun måske kunne ha fået en revne da hun pøllede. 

Inden hendes aften bad tænkte jeg, at jeg alligevel lige ville prøve at tørre hende igen, men bare ved skeden og igen var der lidt lyserødt blod?  Jeg havde tidligere på dagen tørt hende med nogle vådservietter, ved ikke om de kan ha gjort et eller andet? 

Andre der har oplevet noget lign? Jeg sidder og har helt ondt i maven. 

• Ammer du hende? Baby piger kan få menstruation  det er helt vildt, det er ikke en helt menstruation men de kan få en lille blødning det er sindssygt - jordemoren sagde det til os, min mand blev bleg 

Måske kan det være det?

Anmeld Citér

12. september 2019

Anonym trådstarter

• Ammer du hende? Baby piger kan få menstruation  det er helt vildt, det er ikke en helt menstruation men de kan få en lille blødning det er sindssygt - jordemoren sagde det til os, min mand blev bleg 

Måske kan det være det?

Jeg ammer hende ikke og ja, læste det godt et sted, det er ret vildt!! KAn godt forstå din mand 

Anmeld Citér

12. september 2019

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Min søn er ret sart i det område, så hvis jeg bruger vådservietter eller tørrer/vasker ham 'for meget' med skumklude, begynder han at bløde en lille smule. Måske det kan være dét noget lignende. 

Jeg tænker det må være noget i den stil  man bliver bare lidt forskrækket. Ik fordi der var meget overhovedet, men stadig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.