Gøre noget godt for farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. september 2019

Mullemee

Kære alle

Vi er meget tæt knyttet til mine børns farmor. Hun har haft et hårdt år, som endelig ser ud til at lysne. Vi kunne derfor godt tænke os, at gøre noget godt og specielt for hende, men vi er desværre på bar bund. Vi skal kunne have vores to børn på 5 og 7 med, og det skal helst være i Danmark eller i Sverige tæt på Malmø. Jeg tænker selv overnatning, men igen skal der gerne være en ide med det og ikke "bare" en overnatning.

Er der nogle af jer, som har nogle gode råd til en god overraskelse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2019

L-Lotte

Mullemee skriver:

Kære alle

Vi er meget tæt knyttet til mine børns farmor. Hun har haft et hårdt år, som endelig ser ud til at lysne. Vi kunne derfor godt tænke os, at gøre noget godt og specielt for hende, men vi er desværre på bar bund. Vi skal kunne have vores to børn på 5 og 7 med, og det skal helst være i Danmark eller i Sverige tæt på Malmø. Jeg tænker selv overnatning, men igen skal der gerne være en ide med det og ikke "bare" en overnatning.

Er der nogle af jer, som har nogle gode råd til en god overraskelse?

Hvad med at leje et sommerhus så kan i hygge sammen på en anden måde end på et hotel.

Anmeld Citér

12. september 2019

Mullemee

L-Lotte skriver:

Hvad med at leje et sommerhus så kan i hygge sammen på en anden måde end på et hotel.

God ide. Det vil jeg prøve at høre min kæreste om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.