Mælkesyrebakterier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. september 2019

SOGA

Hvor længe skal man holde pause fra d dråberne for at se om det er dem som er skyld i mavekneb?? 

Min datter på 3 uger har haft mavekneb i en uges tid, og mistænker d dråberne for at være skyld i det. Lactocare. Nu køre vi på pause dag nr. 2, og det er faktisk som om at hendes mavekneb er forværret en anelse  Så måske hun alligevel har godt af de mælkesyrebakterier. Eller er det for tidligt at sige??

Jeg har i hvert fald bestilt de berømte Biogaia dråber fra Semper som kommer i morgen. Håber at de kan hjælpe. Måske sammen med d dråberne fra Lactocare 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Lactocare indeholder 2,5 gange flere mælkesyrebakterier end Biogaia og flere stammer. Så lactocare burde være bedre. Biogaia er et meget gammelt produkt, og der er sket sindssygt meget med udviklingen og forskning med mælkesyrebakterier siden.

Der er mange ting som kan give mavekneb, behøver slet ikke være d-vitaminerne 

Anmeld Citér

11. september 2019

SOGA

Konjac skriver:

Lactocare indeholder 2,5 gange flere mælkesyrebakterier end Biogaia og flere stammer. Så lactocare burde være bedre. Biogaia er et meget gammelt produkt, og der er sket sindssygt meget med udviklingen og forskning med mælkesyrebakterier siden.

Der er mange ting som kan give mavekneb, behøver slet ikke være d-vitaminerne 

Jeg ville give BioGaia mælkesyrebakterier ved siden af. Ikke deres d dråber. Var det jeg mente 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.