H&M vinterjakke erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2019

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Er der nogen af jer, der har erfaringer med h&m’s vinterjakker til børn? Om de er gode nok - ift om de kan holde børnene varme og tørre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2019

Bibi 1234

Profilbillede for Bibi 1234
FruHimmelblå-86 skriver:

Er der nogen af jer, der har erfaringer med h&m’s vinterjakker til børn? Om de er gode nok - ift om de kan holde børnene varme og tørre?

Jeg vil nok bruge den som en slags “ til og fra institutions jakke”  altså ikke til leg og aktivitet 

Anmeld Citér

9. september 2019

Mullemee

Profilbillede for Mullemee
FruHimmelblå-86 skriver:

Min den yngste har haft en vinterjakke derfra. Den var perfekt. God varm og til dels vandafvisende, men det er jo ikke en regnjakke. 

Anmeld Citér

9. september 2019

Måskemor

Profilbillede for Måskemor

Har købt en derfra til min søn i år - netop fordi vi kun bruger jakke til handleture og til og fra institution. Så ville jeg ikke ofte alt for mange penge. Kan sagtens mærke, at kvaliteten ikke er ligeså lækker som fx Hummel som han tidligere har haft. 

Anmeld Citér

9. september 2019

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Købte en derfra til min ældste sidste år. Var rigtig glad for den, og kommer på igen i år. Den er ok vandafvisende, men det er ikke en regnjakke. Blød inden i og med en 'pels' kant i huen der kan tages af.

Anmeld Citér

10. september 2019

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Min ældste søn mistede sin dyre indkøbte jakke sidste år og vi gik i hm og købte en. Det gik fra en dreng der aldrig frøs til en dreng der altid frøs, så tænker den ikke er lige så varm som de andre vi har købt. 

Men pæn, blød osv. Men ikke varm nok til ham.

Anmeld Citér

10. september 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg ville personligt aldrig købe en vinterjakke der ikke er vandtæt, en Regnjakke er alt for tynd om vinteren, så hvad så når det er fugtigt og regner som det ret tit gør om vinteren 

Anmeld Citér

10. september 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn har af flere omgange haft vinterjakke fra H&M uden problemer, han er nu snart 13 år og har altid kunne hold sig varm.

Det samme med deres flyverdragter 

Anmeld Citér

10. september 2019

emberglou

Profilbillede for emberglou
FruHimmelblå-86 skriver:

Kun gode erfaringer herfra. Prøvede dem første gang sidste år efter årevis at have brugt MiniaTure og blev ikke skuffet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.