Vi er flyttet et dejligt sted som er vi glade for, det eneste problem er vores naboer 

De er sindsyg optaget med os 

vi snakker ikke fælles nabo intresse eller familie intressert, men snakker creepy mega creepy 
De er altid der når vi kommer ud, eller kommer de ud, jeg sad engang i min bil og lyttede til en sang på det tidspunkt kommer manden ud af hans hus, selvom vores hus ikke ligger sådan han ser lige over på os, var det seriøst det første sted han kiggede 

nærmeste direkte ud af hans døren har han hans ansigt vendt imod vores hus, når vi tager afsted nogle steder på en lørdag eller en søndag kommer han ud for at snakke og skal vide hvor vi tager afsted, selv engang i pisse regnvejr, hvor vi bare smed børnene i bilen, løb han ud efter os før vi kørte,
HAN KIGGER EFTER OS HELE TIDEN!!! engang skulle jeg på arbejde om natten , firdi jeg blev ringet op af en kollega, jeg går ud til bilen, fan
e ikke kom han står i vinduet og kigger på mig, han nærmeste er ved at kravle ud af vinduet fordi han ikke kan nå hans dør!!!OMG!!!!! han råber endda efter mig jeg leger jeg ikke hører, og kører afsted
Der er 100 andre eksempler jeg selvfølge ikke kan skrive, da det vilde være en novelle, men jeg er oprigtigt bange nu, helt ærligt, de er syge optaget af os også deres børn
Hvad skal jeg gøre???? jeg tåler det ikke, det eneste min mand og familie siger er ignorer det, at de bare er nysgerrig i en tid nu er der gået 1 år!!!!
jeg har fysisk ondt i maven,nogle gange fordi jeg bliver så stresset af dem det hjælper ikke de to; kvinde og manden har de mest voldsomme skænderi, hvor manden kan finde på at skrige
Alle de andr naboer er helt normale og der er ingenting