Nærgående naboer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. september 2019

Anonym trådstarter

Vi er flyttet et dejligt sted som er vi glade for, det eneste problem er vores naboer 

De er sindsyg optaget med os  vi snakker ikke fælles nabo intresse eller familie intressert, men snakker creepy mega creepy 

De er altid der når vi kommer ud, eller kommer de ud, jeg sad engang i min bil og lyttede til en sang på det tidspunkt kommer manden ud af hans hus, selvom vores hus ikke ligger sådan han ser lige over på os, var det seriøst det første sted han kiggede  nærmeste direkte ud af hans døren har han hans ansigt vendt imod vores hus, når vi tager afsted nogle steder på en lørdag eller en søndag kommer han ud for at snakke og skal vide hvor vi tager afsted, selv engang i pisse regnvejr, hvor vi bare smed børnene i bilen, løb han ud efter os før vi kørte, 

HAN KIGGER EFTER OS HELE TIDEN!!! engang skulle jeg på arbejde om natten , firdi jeg blev ringet op af en kollega, jeg går ud til bilen, fane ikke kom han står i vinduet og kigger på mig, han nærmeste er ved at kravle ud af vinduet fordi han ikke kan nå hans dør!!!OMG!!!!! han råber endda efter mig jeg leger jeg ikke hører, og kører afsted 

Der er 100 andre eksempler jeg selvfølge ikke kan skrive, da det vilde være en novelle, men jeg er oprigtigt bange nu, helt ærligt, de er syge optaget af os også deres børn 

Hvad skal jeg gøre???? jeg tåler det ikke, det eneste min mand og familie siger er ignorer det, at de bare er nysgerrig i en tid nu er der gået 1 år!!!! 

jeg har fysisk ondt i maven,nogle gange fordi jeg bliver så stresset af dem det hjælper ikke de to; kvinde og manden har de mest voldsomme skænderi, hvor manden kan finde på at skrige 

Alle de andr naboer er helt normale og der er ingenting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Vi er flyttet et dejligt sted som er vi glade for, det eneste problem er vores naboer 

De er sindsyg optaget med os  vi snakker ikke fælles nabo intresse eller familie intressert, men snakker creepy mega creepy 

De er altid der når vi kommer ud, eller kommer de ud, jeg sad engang i min bil og lyttede til en sang på det tidspunkt kommer manden ud af hans hus, selvom vores hus ikke ligger sådan han ser lige over på os, var det seriøst det første sted han kiggede  nærmeste direkte ud af hans døren har han hans ansigt vendt imod vores hus, når vi tager afsted nogle steder på en lørdag eller en søndag kommer han ud for at snakke og skal vide hvor vi tager afsted, selv engang i pisse regnvejr, hvor vi bare smed børnene i bilen, løb han ud efter os før vi kørte, 

HAN KIGGER EFTER OS HELE TIDEN!!! engang skulle jeg på arbejde om natten , firdi jeg blev ringet op af en kollega, jeg går ud til bilen, fane ikke kom han står i vinduet og kigger på mig, han nærmeste er ved at kravle ud af vinduet fordi han ikke kan nå hans dør!!!OMG!!!!! han råber endda efter mig jeg leger jeg ikke hører, og kører afsted 

Der er 100 andre eksempler jeg selvfølge ikke kan skrive, da det vilde være en novelle, men jeg er oprigtigt bange nu, helt ærligt, de er syge optaget af os også deres børn 

Hvad skal jeg gøre???? jeg tåler det ikke, det eneste min mand og familie siger er ignorer det, at de bare er nysgerrig i en tid nu er der gået 1 år!!!! 

jeg har fysisk ondt i maven,nogle gange fordi jeg bliver så stresset af dem det hjælper ikke de to; kvinde og manden har de mest voldsomme skænderi, hvor manden kan finde på at skrige 

Sæt et højt hegn op så de ikke kan kigge ind. Er de også sådan overfor de andre naboer?

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym trådstarter

321 skriver:

Sæt et højt hegn op så de ikke kan kigge ind. Er de også sådan overfor de andre naboer?

Det kan ikke lade sig gøre desværre 

ved det ikke, men ingen snakker nogenside med dem så Jeg tænker ja  - De går direkte forbi dem uden at sige Hej osv 

Anmeld Citér

8. september 2019

Soonmom

Jeg ville også skærme mere af og så bare kort og godt hej og gå videre.

Jeg snakker aldrig med mine naboer, siger hej og det er det (tror også de kan se på mit kropssprog at jeg ikke er interesseret i at snakke)

Min kæreste derimod snakker med alle naboerne, hvilket er træls for hvis han lige skal hen efter noget i bilen (som burde tage 2-3 min) render han altid på nogen og så kan det snildt tage 20-30 min 

Men ja sørg for at se lukket og uinteresseret ud og så bare et hurtigt hej og bryd øjenkontakten

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg ville også skærme mere af og så bare kort og godt hej og gå videre.

Jeg snakker aldrig med mine naboer, siger hej og det er det (tror også de kan se på mit kropssprog at jeg ikke er interesseret i at snakke)

Min kæreste derimod snakker med alle naboerne, hvilket er træls for hvis han lige skal hen efter noget i bilen (som burde tage 2-3 min) render han altid på nogen og så kan det snildt tage 20-30 min 

Men ja sørg for at se lukket og uinteresseret ud og så bare et hurtigt hej og bryd øjenkontakten

Jeg er på samme måde jeg har ingen intresse i andre lige pt. - Any siger jeg ikke engang hej fordi jeg er så voldsom irriteret men alligevel er de over os 

Vi kan ikke skærme udenfor vi har frost nederste del på vinduerne pga dem 

Jeg er seriøst påvirket af det, jeg har sådan lyst at skrige - Få jer et fcking liv!!!!

Anmeld Citér

8. september 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Hvor gamle er de? Er I helt ung børnefamilie?

Hvordan er I som typer? Kan I sige fra eller er I (alt for) høflige?

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor gamle er de? Er I helt ung børnefamilie?

Hvordan er I som typer? Kan I sige fra eller er I (alt for) høflige?

Midt i deres liv - For være helt ærligt tør vi ikke jeg kunne sagtens se dem gøre noget for at “straffe” os om de følte sig ramte 

De vilde 100% sige om vi sagde det til dem at vi overreagere ( det vilde jeg ikke ha noget imod om det troede det var so det var galt med bare vi fik fred ) men der er bare noget med dem .... 

Anmeld Citér

8. september 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Svaret om at ignorere er det eneste der virker. Du kan jo ikke forbyde folk at kigge på jer eller på jeres hus.

Hvis du signalerer på en venlig men bestemt måde at I ikke ønsker kontakt eller at snakke, så bliver de vel trætte af det på et tidspunkt og så kommer der vel nogle andre nye naboer på et tidspunkt de kan fokusere på.

Anmeld Citér

8. september 2019

321

Profilbillede for 321

Det kan ikke lade sig gøre desværre 

ved det ikke, men ingen snakker nogenside med dem så Jeg tænker ja  - De går direkte forbi dem uden at sige Hej osv 

Spørg de andre naboer om de har været udsat for det samme og hvad de har gjort for at få dem til at stoppe. Måske de kan komme med et godt råd. Men ellers stop med at sige hej og undgå øjenkontakt og giv dem den kolde skulder. 

Anmeld Citér

8. september 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Svaret om at ignorere er det eneste der virker. Du kan jo ikke forbyde folk at kigge på jer eller på jeres hus.

Hvis du signalerer på en venlig men bestemt måde at I ikke ønsker kontakt eller at snakke, så bliver de vel trætte af det på et tidspunkt og så kommer der vel nogle andre nye naboer på et tidspunkt de kan fokusere på.

Håber jeg kommer at ske!

Jeg lukkede ihvertfald ned, med det samme da hvergang jeg skulle ud med skrald så sagde de hej, jeg går med det samme ud med lorte bleer fra baby og han sagde Hej hvergang og vilde snakke - selv om det var 6 gang den dag, de er syge optaget med vores dør og hvem der kommer ind eller ud af den 

men min mand kan ikke foredrags dem men han er mere sådan PLI agtigt så han snakker med dem lidt 

Og det med forbyde dem at kigge Ah hvad vilde jeg ønske kunne lave forbyd imod det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.