Ivf syd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2019

Anonym trådstarter

hej!

er der nogen, der har erfaring med ivf syd Fredericia? Og evt nogen der har været i behandling der? Hvad var I i behandling for? Og hvordan gik det? Jeg skal til samtale på mandag! Havde egentlig først tænkt at det skulle være til november, men de havde tilfældigvis en ledig tid allerede på mandag! Kan jeg godt kommer til forundersøgelse (eller hvad de nu end kalder første samtale med dertilhørende scanning), og så først gå igang med behandling i starten af det nye år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2019

Tissemyren

Anonym skriver:

hej!

er der nogen, der har erfaring med ivf syd Fredericia? Og evt nogen der har været i behandling der? Hvad var I i behandling for? Og hvordan gik det? Jeg skal til samtale på mandag! Havde egentlig først tænkt at det skulle være til november, men de havde tilfældigvis en ledig tid allerede på mandag! Kan jeg godt kommer til forundersøgelse (eller hvad de nu end kalder første samtale med dertilhørende scanning), og så først gå igang med behandling i starten af det nye år?

Vi går hos dem og kan varmt anbefale dem �� de er så søde og hjælpsomme.

Vi har lige været igennem vores 2 æo ��

Man kan godt tage samtalen nu og så først starte op i det nye år...det gjorde vi selv.

Pøj pøj på mandag

Anmeld Citér

6. september 2019

Anonym trådstarter

Tissemyren skriver:

Vi går hos dem og kan varmt anbefale dem �� de er så søde og hjælpsomme.

Vi har lige været igennem vores 2 æo ��

Man kan godt tage samtalen nu og så først starte op i det nye år...det gjorde vi selv.

Pøj pøj på mandag

Fantastisk! Tak for svar 

valgte I at købe 1xivf eller 3? Og hvorfor?

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle afsted!

Anmeld Citér

7. september 2019

Tissemyren

Anonym skriver:

Fantastisk! Tak for svar 

valgte I at købe 1xivf eller 3? Og hvorfor?

Jeg glæder mig rigtig meget til at skulle afsted!

Vi købte pakken med 3 forsøg for at give os selv lidt ro.

Vi har kun 1 forsøg tilbage hvis det ikke lykkes denne gang så er glad for at vi valgte pakken med 3 forsøg...det tror jeg de fleste gør

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym trådstarter

Tissemyren skriver:

Vi købte pakken med 3 forsøg for at give os selv lidt ro.

Vi har kun 1 forsøg tilbage hvis det ikke lykkes denne gang så er glad for at vi valgte pakken med 3 forsøg...det tror jeg de fleste gør

Okay. Mange tak for dine svar  råder de også en til det? Og var du på lang eller kort protokol?

Anmeld Citér

8. september 2019

Tissemyren

Anonym skriver:

Okay. Mange tak for dine svar  råder de også en til det? Og var du på lang eller kort protokol?

Nej vi havde tager den beslutning inden vi kom til samtale.

Det ville blive for dyrt hvis vi skulle betale pr forsøg og kunne læse de fleste valgte pakkeforløbet.

1 forsøg var jeg i kort behandling med menopur og alle æg var topklasse.

2 forsøg (denne gang) har jeg været i lang behandling og det gik ikke efter planen for fik meget få æg ud og ikke topkvalitet...det havde vi eller de ikke lige regnet med.

Jeg har før været i behandling for en del år siden og var også i lang behandling men fik virkelig mange æg ud.

Jeg ønsker ikke lang behandling mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.