Hjælp til tale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg vild gerne holde en tale for min mand på vores meget lille og intime bryllup 

MMen jeg er oprigtigt forfærdelig når jwg skal fortælle noget som helst, så de der kommentare med; Bare snak fra hjertet virker ikke her!

hvor kan jeg henvende mig om jeg vild ha hjælp at skrive en tale ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2019

Mullemee

Profilbillede for Mullemee

Du kan vælge at bygge talen op kronologisk, så du først fortæller om, hvad du faldt for ved ham. Så kan du tale om, hvad du sætter pris på ved ham i hverdagen, og så kan du komme med dit håb for fremtiden?

Anmeld Citér

6. september 2019

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Du kan vælge at bygge talen op kronologisk, så du først fortæller om, hvad du faldt for ved ham. Så kan du tale om, hvad du sætter pris på ved ham i hverdagen, og så kan du komme med dit håb for fremtiden?

Du har ret men jeg er bare så rodet - det var det fag i skolen jeg fik mindste i - stil osv 

jeg vild rigtigt gerne ha en at hjælpe mig

Anmeld Citér

6. september 2019

Mullemee

Profilbillede for Mullemee

Jeg har set, at der nogle gange i de lokale aviser er sådan nogle små annoncer for hjælp til taler og sange. Prøv at kigge jeres lokalavis igennem.

Anmeld Citér

6. september 2019

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Fair nok at du vil have hjælp til hvordan du kan gøre, gribe det an eller lign. 

Men ligefrem at få en til at skrive den (selvom det er dine ord) det er altså lidt upersonligt og jeg er ret sikker på at især din mand kan høre om det er dine ord. 

Er sikker på der er 1000 måder man kan gribe talen an på, hvis man ikke er den store taler selv. 

Google og der kommer sikkert en masse forslag op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.